کد خبر : 1284708 | 03 آذر 1394 ساعت 11:14 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

مرادی ابتدا باید پایش را جراحی کند

لیلا رجبی تمریناتش را آغاز کرده است

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: لیلا رجبی تمرینات خود را برای حضور در المپیک آغاز کرده است.

لیلا رجبی تمریناتش را آغاز کرده است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس مجید کیهانی، در مورد اینکه وضعیت لیلا رجبی به کجا رسید و آیا وی حاضر به اغاز تمرینات المپیکی خود شده است یا خیر، گفت: این ورزشکار خوب کشورمان پس از صحبت‌هایی که داشتیم، تمرینات خود را آغاز کرده است و چند روز پیش نیز خودم در مجموعه انقلاب اردوی او را از نزدیک نظاره کردم.

 وی در مورد اینکه وضعیت سجاد مرادی پس از بخشش محرومیتش به کجا رسید، گفت: بعد از اینکه محرومیت وی مورد بخش قرار گرفت، طبق صحبت‌هایی که داشتیم از او خواستم که آسیب دیدگی آشیل پای خود را عمل کند و پس از آن به تمرین بپردازد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که روی وی نیز برای کسب سهمیه المپیک حساب کرده‌اید، یا خیر، گفت: بستگی به خود مرادی دارد. اگر بتواند کارهایش را زودتر انجام دهد، این شانس را دارد، در غیر اینصورت کار سختی خواهد داشت و باید برای یکی دو سال آینده برنامه ریزی کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به شرایط ملی پوشان گفت: تعدادی در کیش، تعدادی در تهران و سجاد هاشمی هم در تبریز درحال تمرین هستند. کارهای ملی پوشانی که سهمیه گرفته و شانس کسب سهمیه دارند، انجام شده و دیگر دغدغه‌ای در این زمینه نداریم.

وی در مورد اینکه چه زمانی دبیر فدراسیون مشخص می‌شود، تنها به این جمله که کارها در این مورد با حساسیت بیشتری انجام می‌شود، بسنده کرد.

دیدگاه‌ها