کد خبر : 1284745 | 03 آذر 1394 ساعت 13:07 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

حاج رضایی: انتخاب من باقری است

امیر حاج رضایی معتقد است که او هم از میان گزینه‌هایی که در برنامه نود به عنوان هافبک وسط انتخاب شدند، کریم باقری را بر می‌گزیند.

حاج رضایی: انتخاب من باقری است
به گزارش "ورزش سه"، در برنامه شب گذشته 90 بهترین هافبک دفاعی بعد از انقلاب از میان گزینه‌هایی مثل حمید استیلی، کریم باقری، آندرانیک تیموریان، مهدی فنونی زاده، سیروس قایقران و جواد نکونام انتخاب شدند. رضای در این مورد می‌گوید: نفراتی که به‌عنوان گزینه بهترین‌ها انتخاب شدند هرکدامشان برای دوره خاصی بعد از انقلاب بودند که در تیم ملی حضور داشتند و باوجود تاکید آقای فردوسی پور که از میان این بازیکنان بدون توجه به قرمز یا آبی بودن آنها یک نفر را انتخاب کنند همیشه این رنگ‌ها عامل تأثیر گذاری در رأی مردم بوده است.

او ادامه داد: افرادی مثل آقای فنونی زاده که در سال 1993 در تیم ملی حضور داشت. در آن زمان بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذاشت و به عربستان هم گل زد و به یک‌باره از تیم ملی رفت، ولی بازیکنانی مثل نکونام و تیموریان باقری و استیلی سال‌های بیشتری را در تیم ملی حضور داشتند.

وی افزود: فرجام تلخ آقای قایقران باعث شد که او نتواند در فوتبال تجربه‌های بیشتری کسب کند و خودشان را مطرح کند. از میان این بازیکنان گزینه من کریم باقری است.

حاج رضایی در مورد انتخاب کریم باقری گفت: من اولین بار کریم را در سال 1993 در اردوی تیم ملی دیدم جوان 19،18 ساله‌ای که از تبریز به تهران آمده بود و معلوم بود که آینده خوبی دارد. من همان روزها با دیدن ویژگی‌های این بازیکن می‌دانستم که او روزی موفقیت‌های بزرگی کسب می‌کند که می‌بینیم در ادامه او توانست رکورددار زدن گل در میان هافبک‌های تیم ملی باشد و بازی‌های خوبی در زمان حضورش در بوندسلیگا به نمایش گذاشت. باقری به خاطر دارا بودن خصلت رهبری در زمین، قدرت شوت زنی و سرزنی و ارائه بازی‌های مؤثر در پست‌های مختلف بهترین گزینه در میان این بازیکنان است.

دیدگاه‌ها