کد خبر : 1284818 | 03 آذر 1394 ساعت 16:15 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

تلاش فرگوسن برای بازگرداندن رونالدو به منچستر

بر کسی پوشیده نیست که باشگاه منچستریونایتد در رویای بازگرداندن رونالدو به الدترافورد است و شرایط فعلی رونالدو در رئال، امیدها در این زمینه را بیشتر نیز کرده است.

تلاش فرگوسن برای بازگرداندن رونالدو به منچستر
به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که لوئیس فان خال، سرمربی منچستر یونایتد، در مصاحبه خود در مورد احتمال بازگشت رونالدو به الدترافورد اظهار امیدواری کرد  و گفت که منتظر او خواهیم ماند. شرایط برای کریستیانو در فصل جدید خوب پیش نمی رود. او در 8 بازی اخیر رئال تنها سه گل زده و زیر نظر بنیتس، کیفیت او به شکل چشمگیری افت کرده است.

شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی او از رئال در پایان این فصل شنیده می شود. از پاری سن ژرمن به عنوان جدی ترین تیم خواهان فوق ستاره پرتغالی نام برده شده اما مارکا ساعتی پیش گزارش داد که باشگاه منچستریونایتد نیز بصورت جدی وارد عرصه رقابت با PSG برای جذب رونالدو شده است.

به اعای این منبع معتبر، سر الکس فرگوسن، مربی افسانه ای این باشگاه که رونالدو زیر نظر او به یک ستاره درخشان در فوتبال دنیا بدل شد، خود شخصا برای راضی کردن رونالدو به بازگشت دست بکار شده است. آخرین بار این دو نزدیک به15 روز پیش در لندن و به هنگام مراسم معرفی فیلم مستند رونالدو با هم دیدار کردند.

به ادعای مارکا، فرگوسن در این ملاقات، بیش از گذشته دریافت که رونالدو از حضورش در رئال چندان رضایت ندارد. پیش از این، ماه مارس گذشته و پس از دیدار رئال و شالکه در لیگ قهرمانان نیز فرگوسن در برنابئو حاضر بود و پس از بازی، همراه رونالدو وایجنتش مندس، در رستورانی در مادرید شام را به اتفاق صرف کردند ولی در آن مقطع شرایط به گونه ای نبود که بشود در مورد متقاعد کردن رونالدو وارد بحثی جدی شد اما چند ماه بعد، حالا امیدواری ها افزایش یافته است.

پس از ملاقات اخیر فرگوسن و رونالدو، سرمربی اسکاتلندی و پدر فوتبالی رونالدو که هنوز مشاور ارشد یونایتد نیز محسوب می شود، توصیه هایی جدی به مدیران باشگاه مبنی بر ارائه پیشنهاد به رئالی ها داده است و باید دید که در طی ماه های آینده، این پیشنهاد، شکلی رسمی به خود خواهد گرفت یا خیر؟

دیدگاه‌ها