کد خبر : 1285022 | 04 آذر 1394 ساعت 14:12 | 25.4K بازدید | 6 دیدگاه

خلعتبری پسر خوبی است

سامره: سرم را به نشانه تأسف تکان دادم

علی سامره با امیدهای استقلال در صدر جدول لیگ قرار دارد و امیدوار است تا امسال با این تیم بتواند به قهرمانی برسد.

سامره: سرم را به نشانه تأسف تکان دادم
سامره به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: حضور من در کلاس‌های مربیگری A آسیا اولش خیلی سخت بود ولی بعد از آن دل کندن از سخت‌تر شد. البته بچه‌های شهرستان اذیت می‌شدند ولی در کل فکر می‌کنم برگزاری چنین کلاس‌هایی هر چند وقت یک‌بار مفید است.

از تیم صدر نشین 15 بازیکن به تیم‌های بزرگ می‌دهیم

 خوشبختانه در حال حاضر ما با امیدها در صدر جدول لیگ هستیم و تنها 11 بازی تا پایان این رقابت‌ها زمان باقی مانده است و من امیدوارم که بازیکنان مادر هفته‌های پایانی بهتر و روان‌تر از حالا بازی کنند. آنچه که من را راضی می‌کند این است که از 25 بازیکنی که در حال حاضر در امیدها هستند حداقل 15 نفر آن در فصل آینده در تیم‌های بزرگ به میدان بروند. رده سنی امید هنوز در حال و هوای پایه‌ها است و کم کم و تا چند ماه دیگر باید وارد دنیای بزرگ‌تری شود و شخصیت بازیکنان من هم برای این تغییر آماده شود.

علی سامره در زمان بازیگری‌اش زمانی که امیر قلعه نویی او را در دیدار دربی از زمین تعویض کرد رو به دوربینهای تلویزیونی سرش را تکان داد و حالا با کمی تفاوت این اتفاق برای خلعتبری در سپاهان افتاده و او مقابل تعویض استیماچ عکس‌العمل نشان داده است.
سامره: البته من به هیچ وجه عکس العمل مقابل سرمربی‌ام نشان ندادم، شاید سرم را به نشانه تأسف تکان داده باشم. و اگر بتوان این را نوعی اعتراض به حساب آورد ولی هیچ اتفاق دیگری نیفتاده است. آنچه که مسلم است اینکه هر بازیکنی دوست دارد در زمین باشد و تعویض نشود. در نقطه مقابل تمام تصمیمات یک تیم را مربی می‌گیرد و خود او هم باید در این زمینه پاسخگو باش. یک بازیکن پول می‌گیرد تا کاری را که مربی از او خواسته انجام دهد. حتی اگر مربی از او بخواهد که 10 ماه از روی سکوها بازی را دنبال کند.

محمدرضا پسر خوبی است

 شما در مورد خلعتبری و عکس‌العملی که به استیماچ نشان داده سؤال کردید. من خودم بازی سپاهان و ذوب را ندیدم و نمی‌توانم در این مورد اظهارنظری داشته باشم. البته محمدرضا هم بچه خوبی است و باید جزئیات این مساله موشکافی شود و ببینیم که شاید او از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نبوده است و مثلاً هفته خوبی را پشت سر نگذاشته باشد. امیدوارم که هر چه میان او و استیماچ پیش آمده زودتر ختم به خیر شود چون محمد رضا پسر خوبی است.

بازیکنی اعتراض کنم باید تیم را ترک کند

 شما از من در مورد قوانین مربیگری‌ام سؤال کردید باید بگویم که اگر بازیکنی به من اعتراض کند. باید تیم را ترک کند و من 100 درصد با بازیکن سالاری و چنین برخوردهایی مخالف هستم. هر کس مقابل مربی بایست باید تیم را ترک کند و مهم نیست که در چه جایگاهی است فرد دیگری جای او را می‌گیرد.

دیدگاه‌ها