کد خبر : 1285674 | 07 آذر 1394 ساعت 13:26 | 40.7K بازدید | 4 دیدگاه

مهدی هیچ حاشیه ای ندارد

ماهینی: خیال هواداران از طارمی راحت باشد

حسین ماهینی به عنوان سرباز در تیم ملوان حضور دارد و امیدوار است در جدال این هفته تیمش برابر تراکتورسازی که به نوعی جدال سربازان لیگ برتر محسوب می شود بازی به سود سفیدپوشان پایان یابد.

ماهینی: خیال هواداران از طارمی راحت باشد
به گزارش "ورزش سه"، بازیکن جنوبی ملوان انزلی موفق شده اعتماد هواداران انزلی‌چی را به خود جلب کند و از حاشیه های ابتدای فصل فاصله بگیرد. او اکنون تمام انگیزه و تمرکز خود را روی موفقیت به همراه تیم ملوان قرار داده و امیدوار است بعد از پایان دوره خدمتش بار دیگر سرباز تیم ملی شود. حسین ماهینی در گفتگو با ورزش سه درباره شرایط اخیر خودش و ملوان صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

برد برابر تراکتور تقدیم به نیروی دریایی

امروز روز نیروی دریایی است و تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت و بدون توجه به مشکلات به مصاف تراکتورسازی خواهیم رفت. تلاش می‌کنیم برابر تراکتورسازی برنده شویم و به مناسبت این روز آن را تقدیم نیروی دریایی عزیز انزلی کنیم و قدردان زحمات آنها باشیم.

به رتبه های بالاتر می اندیشیم

شرایط خوبی داریم و از خودم در هفته های اخیر راضی هستم. بعد از نیم فصل که دور بودم و نتوانستم به میدان بروم تلاش می کنم تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم و این اتفاقات را پشت سر بگذارم. امسال فصل خوبی را آغاز کرده ایم و مهم این است که بتوانیم با تمام مشکلاتی که داریم خوب هم به پایان برسانیم. از نظر فنی انتظاراتی که از خودم داشتم را رضایت دارم و در دو بازی اسیر بدشانسی شدیم و نتیجه را از دست دادیم اما به رتبه های بالاتر می اندیشیم و در کنار هواداران هیچ چیز دور از دسترس نخواهد بود.

دوران سربازی خوب است

به اندازه کافی متنبه شده ایم. به هر حال دوست دارم الان در خدمت تیم ملی کشورم و سرباز وطن باشم. خیلی سخت است و از نظر روحی خیلی روی خودم کار کرده ام و امیدوارم بتوانم تا پایان فصل به همین شکل ادامه دهم و بار دیگر به تیم ملی باز گردم. دوران خوبی را به همراه ملوان پشت سر می گذارم و تمام توان و فکر و ذهنم را روی موفقیت این تیم گذاشته ام و به آینده امیدوارم.

1036294

شیطنت کردند اما من شرافتمندم

حاشیه هایی که درست شد اصلا حق من نبود. من به هیچ عنوان شرافت فوتبالی و شخصیتی ام را برای هیچ کس لکه دار نمی کنم و در تمام زندگی ام سعی کرده ام مسیر درست و انسانیت را در نظر داشته باشم. من به عنوان سرباز به ملوان آمدم و تمام توانم را نیز به کار می گیرم تا درست عمل کنم. به هرحال بعد از بازی با پرسپولیس برخی ها شیطنت کردند و من با بازی ام پاسخ آنها را دادم. من آدمی انعطاف‌پذیر هستم و خوشحالم که پیش وجدان خودم آسوده ام و این را هواداران ملوان هم متوجه شدند که هیچ غرضی در کار نبود.

ایست، خبردار! جدال سربازان به نفع ملوان تمام می شود

بازی سختی برابر تراکتورسازی در پیش داریم و به حمایت همه جانبه و 90 دقیقه هواداران مان نیاز داریم. مطئمنا در این بازی خانگی جنگ اصلی مان با زمین تختی خواهد بود و شرایط بازی کردن در این زمین خیلی سخت است.زمین ما شرایط افتضاحی دارد و عامل اصلی بد نتیجه گرفتن ما در انزلی است. تراکتورسازی تیم خوبی است که با حضور سربازان باکیفیت شرایط بهتری نیز کسب کرده اند و این کار ما را سخت تر می کند. اما به قول سربازها، ایست، خبردار! جدال سربازان به نفع ملوان تمام می شود.

می خواهم سرباز تیم ملی باشم

به ما گفته اند تا خدمت سربازی مان تمام نشود نمی توانیم به تیم ملی برگردیم و من روزشماری می کنم تا بار دیگر فرصت برای بازی در لباس تیم ملی را به دست آورم. تمام تلاش و سعی خود را در لیگ گذاشته ام تا با قدرت به ترکیب تیم ملی برگردم و می دانم که کار سختی هم با حضور وریا، خسرو و رامین دارم و همه آنها بازیکنان خوبی هستند و نظر کی روش مشخص کننده همه چیز است. وقتی لیگ چهاردهم تمام شد کی روش ما را به تیم ملی دعوت کرد اما اعلام کردند بازیکنان سرباز تا پایان خدمت شان نمی توانند در تیم ملی باشند و به هرحال این تصمیمی است که گرفته شده و امیدوارم با ادامه روند کنونی ام شرایط برای بازگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی روسیه را به همراه کشورم به دست آورم.

نمی گذارم مهدی طارمی وارد حاشیه ها شود

مهدی وارد حاشیه ها نشده است. به هرحال بازی کردن در تیم های پرسپولیس و استقلال و خصوصا پرسپولیس سخت است و حاشیه به دنبال دارد. من زمانی که در پرسپولیس بودم او را راهنمایی می کردم و مشورت می دادم و حواسم کاملا به او بود. اکنون نیز حداقل هفته ای یک بار با هم صحبت می کنیم و مهدی وارد حاشیه نشده است. او اکنون ستاره پرسپولیس است و خیلی از نتایجی که اکنون این تیم کسب کرده مرهون تلاش اوست و مطمئنا قابلیت های بیشتری دارد و باید بیش از پیش تلاش کند. مهدی راهش را درست می رود و خیال هواداران راحت باشد و نمی گذارم او وارد حاشیه شود و خودش هم کاملا حواسش هست.

دیدگاه‌ها