کد خبر : 1285713 | 07 آذر 1394 ساعت 15:20 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال جذب پیانیچ و فروش بنزما توسط رئال

رئال مادرید قصد دارد میرالم پیانیچ، هافبک رم را به خدمت بگیرد.

احتمال جذب پیانیچ و فروش بنزما توسط رئال
به گزارش "ورزش سه"، روزنامه موندو دپورتیوو اخیرا از احتمال محرومیت رئال از حضور در نقل و انتقالات خبر داده بود و به نظر می‌رسد سپیدپوشان که خطر را حس کرده اند، قصد دارند خرید‌های لازم را انجام داده و تیم را تقویت کنند.
هدف اول رئال به گفته مارکا، پیانیچ است که قدرت بازی‌سازی بالا و دید بسیار خوبی دارد. هافبک بوسنیایی که سال 2011 به رم پیوست، اخیرا مورد توجه بارسلونا نیز قرار گرفته ولی وقتی 16 ساله بود، از علاقه اش به پیوستن به رئال صحبت کرده بود.
در سوی دیگر، رئال قصد جذب لوکاس لیما از سانتوس را دارد.  پرز با مدیربرنامه‌های او در ارتباط بوده و قصد دارد در زمستان او را جذب کند.لیما پدیده فصل برزیل بوده و احتمالا در تیم ملی برزیل نیز بازی گرفته خواهد شد. با این حال، سهمیه خارجی های رئال پر شده و همچنین لوکاس سیلوا نیز از مارسی به رئال بازخواهد گشت.
در سوی دیگر، رئال قصد دارد کریم بنزما را نیز به فروش برساند. ریسک زندانی شدن مهاجم فرانسوی باعث شده تا پرز در اندیشه فروش او باشد. گزارش‌ها حاکی از آن است که موراتا در لیست خرید رئال قرار دارد. پس از نیمکت نشین شدن او، رئال با توجه به بندی که در قرارداد موراتا وجود دارد، می‌تواند در تابستان پیش رو با 35 میلیون یورو او را برگرداند.

دیدگاه‌ها