کد خبر : 1286004 | 08 آذر 1394 ساعت 17:51 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

از عملکرد بازیکنانم مقابل استقلال راضی هستم

تارتار: گل استثنایی دریافت کردیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با وجود شکست مقابل استقلال اما از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام.

تارتار: گل استثنایی دریافت کردیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر راه آهن مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: درست است که ما نتیجه را واگذار کردیم اما واقعا از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. آنها در برابر تیم مدعی استقلال خوزستان به مراتب بهتر ظاهر شدند.

وی ادامه داد: ما یک گل استثنایی دریافت کردیم که در یک شروع مجدد و کنترل ایده آل بازیکن حریف باعث شد تیم استقلال به گل برسد. پس از آن هم مقابل دفاع فشرده حریف قرار گرفتیم که بهترین خط دفاعی لیگ را دارد و به ما اجازه نفوذ ندادند.

سرمربی راه آهن یادآور شد: در اواخر بازی قصد داشتیم که از توپ‌های بلند استفاده کنیم که باز هم به گل نرسیدیم. مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیریم ما چاره‌آی نداریم تیم در شرایط بدی بسته شده و منتظر نیم فصل هستیم تا راه اهن واقعی را نشان دهیم.

تارتار تاکید کرد: در دو بازی مانده تا پایان نیم فصل انگیزه بالایی داریم و می‌خواهیم امتیاز لازم را کسب کنیم.

وی در مورد تغییر و تحولات در نیم فصل گفت: هنوز چیزی در این زمینه مشخص نیست دو بازی دیگر مانده است و پس از آن در این مورد تصمیم خواهیم گرفت که سعی می‌کنیم در عملکرد تیم تاثیرگذار باشد. ما بازیکنان مصدومی را کنار می‌گذاریم که نمی‌توانند به تیم کمک کنند.

وی در پاسخ سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا حمید علی عسگر نیز جزو لیست مازاد راه آهن است گفت: او در این لیست فعلا نیست.




دیدگاه‌ها