کد خبر : 1286496 | 10 آذر 1394 ساعت 15:22 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

آدم 36 ساله هم می تواند استارت بزند

توضیحات کاپیتان سایپا در مورد سن و سال و جوانی

کاپیتان نارنجی‌پوشان معتقد است که نباید باتجربه‌ها را مقابل جوان‌ها قرار داد.

توضیحات کاپیتان سایپا در مورد سن و سال و جوانی
به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی در مورد کسب تساوی یک ـ یک مقابل استقلال گفت: در مورد بازی باید بگویم که بازی خیلی خوب بود استقلال را آنالیز کرده بودیم و روی نقاط ضعف و قدرتشان آشنایی کاملی داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و اگر با دقت آنها را می‌زدیم و تبدیل به گل می‌شد می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. همین که به هر حال توانستیم مقابل یک تیم صدرجدولی خوب بازی کنیم خودش خوب است اما مستحق پیروزی هم بودیم.

او در مورد اینکه تعداد باتجربه‌های سایپا زیاد است و روی این قضیه زوم شده ادامه داد: الان جویی راه افتاده که در فوتبال ما  باتجربه‌ها را مقابل جوان‌ها قرار می‌‌دهند ولی باتجربه‌ها نماد یک باشگاه هستند. آنها این فرصت را در اختیار جوان‌های تیم می‌گذارند که درس بگیرند.  از سال‌های پیش تا به الان جوان‌های زیادی در سایپا حتی از سن 17، 18 سالگی کار کرده اند که نمونه‌اش کریم انصاری‌فرد، روزبه شاه‌علیدوست و ا مین منوچهری بوده. کریم که از 17 سالگی در سایپا بازی کرده و باتجربه‌هایی مثل من کمکشان کرده است. ما از این قضیه که جوان‌ها در سایپا باید مقابل تیم‌های رقیب خوب بازی کنند ناراحت نیستیم همین الانش بازیکنانی مثل مهدی ترابی و ماهان رحمانی و بقیه جوان‌هایمان دارند کنار باتجربه‌ها راه خود را پیدا می‌کنند.ما دوست داریم از آنها به خوبی یاد شود ما اتفاقا خوشحال می‌شویم که تیم‌های رقیبمان مثل استقلال از جوان‌ها استفاده کنند ولی خب شما مشاهده کردید که من در سن 36، 37 سالگی هنوز سرحالم و می‌توانم استارت بزنم ولی اینکه تعداد جوان‌ها در لیگ بیشتر شود و بتوانند به تیم‌ملی کمک کنند نکته مثبتی است.

صادقی در مورد وقفه 15 روز لیگ افزود: من قبلا راجع به این قضیه صحبت کردم و هیچ بازیکنی در دنیا نمی‌تواند خودش را با این همه تعطیلی در شرایط خوبی قرار بدهد و اینکه بعد از پایان تعطیلات بازی‌ها پشت سر هم است و این قضیه به بازیکن فشار می‌آورد در ضمن همه این‌ها باعث می‌شود کیفیت لیگ پایین بیاید.

دیدگاه‌ها