کد خبر : 1287520 | 16 آذر 1394 ساعت 01:27 | 26.5K بازدید | 5 دیدگاه

سرمربی لورکوزن:

ممکن‌ است‌ دورتموند قهرمان بوندس‌لیگاشود

سرمربی لورکوزن معتقد است نباید قهرمانی بوندسلیگا را بطور حتم از آن بایرن دانست، چرا که دورتموند هم شانس دارد.

ممکن‌ است‌ دورتموند قهرمان بوندس‌لیگاشود
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از پانزده هفته از گذشت فصل جاری بوندسلیگا بالاخره طعم شکست را چشید و ا نتیجه 3 بر 1 مغلوب بروسیا مونشن‌گلادباخ شد. این نتیجه و متعاقب آن برد دورتموند مقابل ولفسبورگ موجب شد اختلاف امتیاز دو مدعی باسابقه قهرمانی در فوتبال آلمان به عدد پنج برسد.
در همین رابطه امروز راجر اشمیت ،سرمربی بایر لورکوزن، به شبکه تلویزیونی "اشپورت وان" گفت:" اگر دورتموند شانس داشته باشد که در ادامه فصل بتواند با بهترین وضعیتش در میدان ظاهر شود، در این صورت من نمی‌گویم قهرمانی حتما از آن بایرن مونیخ خواهد بود."
با این وجود تردیدی نیست که بایرنی‌ها مدعی اول قهرمانی‌اند. اشمیت با اشاره به اینکه رمز یکه‌تازی بایرن در پرشمار بودن بازیکنان آنهاست، افزود:" خط حمله دو تیم قابل مقایسه هستند اما وقتی نگاهی به بضاعت بایرن می‌اندازیم، می‌بینیم که آنها انگار دو تا خط حمله دارند. برای همین آنها از امکانات متفاوتی برخوردارند. اما شکست در گلادباخ نشانه خوبی بود که به تیمی که ابرقدرت به نظر می‌رسید ثابت کرد آنها هم روزهای بد خواهند داشت."
این مربی در نهایت در واکنش به گمانه‌زنی‌هایی که در مورد پیوستن هافبک نیمکت‌نشین و ناراضی بایرن به بایر لورکوزن مطرح می‌شود، اذعان کرد:" سباستین روده بازیکن فوق‌العاده‌ای است که بدون شک به درد تیم ما خیلی می‌خورد اما ترانسفر او محقق‌شدنی نیست زیرا بایرن از نظر مالی در مضیقه نیست که نیاز باشد بازیکنی را در لیست فروش قرار دهد و شواهد و قرائن حاکی از آن است که آنها چنین قصدی ندارند."

دیدگاه‌ها