کد خبر : 1287935 | 17 آذر 1394 ساعت 19:29 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج هفته دهم لیگ برتر والیبال

در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم بانک سرمایه توانست در تبریز برابر میزبان خود به پیروزی برسد.

نتایج هفته دهم لیگ برتر والیبال
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دهم دور رفت بیست‌ونهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور یادواره 200 شهید والیبالیست، امروز (سه‌شنبه) با 6 دیدار در شهرهای ورامین، گنبد، زاهدان، تبریز، تهران و آمل پیگیری شد.

در تبریز و در روزی که تماشاگران تبریزی از حضور در سالن محروم بودند تیم والیبال بانک سرمایه توانست مقابل میزبان خود یعنی شهرداری تبریز به پیروزی برسد تا یک پیروزی خارج از خانه، در غیاب هواداران و به نوعی غریبانه را کسب کند تا همچنان یکی از مدعیان لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بماند.

در گنبد تیم صدرنشین شهرداری ارومیه موفق شد به سختی از سد بازرگانی جواهری گنبد عبور کند. شاگردان عظیم جزیده در ست دوم این مسابقه در آستانه پیروزی قرار داشتند، اما نتوانستند از پس تجربه ستاره‌های میلیاردی ارومیه برآیند و در نهایت نتیجه را واگذار کردند.

تیم بحران زده گوهر کویر زاهدان که حضور در دیدار امروز برابر آلومینیوم المهدی به دلیل مشکلات مالی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، برابر حریف خود قرار گرفت و با حساب 3 بر صفر نتیجه را واگذار کرد. در این مسابقه شاگردان ناصر شهنازی موفق شدند در سه ست متوالی از سد میزبان خود عبور کنند. در حالی که امروز تیم گوهر کویر با رای کمیته انضباطی جمع امتیازهایش به -2 رسیده بود همچنان در این امتیاز ماند و هنوز 2 امتیاز به لیگ برتر بدهکار است!

نتایج بازی‌های هفته دهم به شرح زیر است:

بازرگانی جواهری گنبد صفر – شهرداری ارومیه 3

گوهر کویر زاهدان صفر – آلومینیوم المهدی هرمزگان 3

شهرداری تبریز صفر – بانک سرمایه 3

سایپا تهران 2 – آرمان ورزشی اردکان 3

متین صالحین ورامین 2 – پیکان تهران 3

کاله مازندران 1 – ثامن الحجج خراسان 3

دیدگاه‌ها