کد خبر : 1289683 | 25 آذر 1394 ساعت 15:11 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسا

انریکه: مجبور نیستم روی نیمار ریسک کنم

بارسلونا فردا در یوکوهاما و در مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها به مصاف گوانگژو خواهد رفت.

انریکه: مجبور نیستم روی نیمار ریسک کنم
به گزارش "ورزش سه"، گوانگژو در مرحله قبل موفق شد در عین شگفتی، تیم آمریکای مکزیک را حذف کرده و خود رقیب بارسا در نیمه نهایی شود.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری این بازی گفت:" به این بازی مثل یک بازی مهم نگاه می کنیم. سه بازی اخیر این تیم را به دقت آنالیز کرده ایم و می دانیم که در دفاع و حمله چه برنامه هایی دارد. این بازی هرگز یک بازی فرمالیته برای ما نیست و ما آن را جدی گرفته ایم.
برزیلی هایی که گوانگژو دارد (روبینیو و پائولینیو) این تیم را قدرتمندتر کرده اند. فراموش نکنید که فوتبال پر از شگفتی هاست اگر قبول ندارید از تیم آمریکای مکزیک بپرسید که به عنوان شانس اول صعود به نیمه نهایی برابر گوانگژو قرار گرفت و شکست خورد.
جام جهانی باشگاه ها میدانی نیست که شما هر سال فرصت حضور در آن را داشته باشید و از حضور در اینجا هیجان زده و خوشحالیم. می خواهیم سال 2015 را به بهترین شکل و با یک قهرمانی دیگر تمام کنیم."

انریکه در مورد وضعیت مصدومیت نیمار گفت:" او مراحل درمانی خود را سپری می کند. اینکه نیمار را در تمرینات ندیده اید، بدین معنی نیست که تمرین نمی کند. او جایی دیگر مشغول تمرینات اختصاصی است البته من مجبور نیستم روی او ریسک کنم. به طور حتم هر زمان که احساس کنم زمان استفاده از او رسیده و مشکل مصدومیتش برطرف شده، به او میدان خواهم داد. در حال حاضر تنها به پیروزی بر گوانگژو فکر می کنم نه بازی دادن به نیمار."

دیدگاه‌ها