کد خبر : 1291181 | 01 دی 1394 ساعت 17:07 | 107.1K بازدید | 0 دیدگاه

مسوولیت این شکست با من است

قلعه‌نویی: تیم من 9 نفره بود

سرمربی تراکتورسازی می گوید در تعویض هایم با دو بازیکنی که من به زمین فرستادم عملا تیم را 9 نفره کردم.

قلعه‌نویی: تیم من 9 نفره بود
به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی تیمش در مقابل استقلال گفت:

مسوولیت این باخت با من است

قبل از هر چیز باید بگویم مسوولیت باخت با من است، بازیکنان زحمت خود را کشیدند، آقای عباسی هم هر کاری می‌توانست کرد. باید بگویم که حرکات بعد از بازی حرکات خوبی نبود. بختیار رحمانی هر کاری توانست کرد آقای عباسی نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم داشت، مسوولیت باخت با من است. بعد از گلی که زدیم بازی دست ما بود اما در یک اشتباه بچگانه بازی را به حریف دادیم.

تیم را 9 نفره کردیم

متاسفانه تعویض هایی هم که کردیم، به کارمان نیامد. 2 تعویضی که ما کردیم تیم ما را 9 نفره کرد. بازیکن که می رود به زمین باید بتواند نظر مربی را پیاده کند، اما این هایی که رفتند نتوانستند.  ما علاوه بر گلی که روی حرکت خوب شاهین ثاقبی به ثمر رساندیم و دو تک به تک دیگر نیز می توانستیم به ثمر برسانیم اما این اتفاق نیافتد در نهایت به استقلالی ها تبریک می گویم و امیدوارم خداوند به آقای پورحیدری شفای عاجل عنایت فرماید.

عباسی برای تیم هم کار کرد

باید قبول کنیم نتیجه به دست آمده جزیی از فوتبال است. ما از همین امشب به فکر لیگ هستیم، خداوکیلی این دور از انصاف است که به کسی مثل آقای عباسی که واقعا زحمت می کشد اینگونه اعتراض شود. من کاری به گذشته نداریم ولی ایشان از زمانی که من آمدم کم نگذاشت.

سرباز بی‌غیرت نداریم

بازیکن شاید بتواند با باشگاه‌های دیگر نیز ولی جایی نمی تواند برود. در این 7، 8 روز با بختیار صحبت کردم و او نیز تمام تمرکز خود را روی تیم گذاشت. شاید اگر توپ هایمان گل می شد، دیگر این بحث ها پیش نمی آمد. یا مثلا شجاع خلیل‌زاده خداوکیلی چه بازیکنی جای او می توانست بازی امروز را به میدان برود ولی او از جان خود مایه گذاشت و این کار را کرد. ما سرباز بی‌غیرت نداریم.

هم حمودی افتضاح بود هم سامان

ضربه اصلی که ما خوردیم از تعویض هایمان بود نه بازیکنانی که بازی کردند. در تعویض هایمان هم حمودی افتضاح بود، هم سامان و نتوانستند کارهایی که ما ازشان خواسته بودیم را در زمین پیاده کنند بنابراین ضربه اصلی را ما از آنها خوردیم.

بهتر از بازی قبلی بودیم

فکر می کنم بازی امروز ما نسبت به بازی قبلی‌مان بهتر بود. 2 گل صددرصد را آگوستو نزد. اگر آن توپ ها گل می شد، شاید بازی خوب ما به چشم می آمد. متاسفانه این اتفاقات باعث شد تا تراکتور در این بازی نتیجه نگیرد وگرنه ما بهتر از بازی قبل بازی کردیم.

 معنی پادگان را نمی فهمم

من نمی فهمم که می گویند تیم پادگان نمی خواهیم، این لیستی است که من دادم و بازیکنانی است که من خواستم بنابراین آقای عباسی خودش کسی را نیاورده یا نگه نداشته. بنابراین کسانی که من خواستم ایشان در این تیم نگه داشتند. معنی پادگان را نمی فهمم چون اینجا تیم است و این بازیکنان هم مورد نیاز ما هستند.

مهاجم توپ نگه دار نداریم

بازیکنی می خواهیم که دلش با تیم باشد، بازیکنانی همچون بختیار رحمانی همه تلاشش را برای تیم می کند. ما تیممان در این بازی توازن نداشت، مهاجم توپ نگه دار نداشتیم و باید در فصل نقل و انتقالات بازیکنی بگیریم که بتواند در خدمت تیم باشد. 

من مسوول رقم قرارداد بازیکنان نیستم

من در رابطه با رقم بازیکنان هیچ حرفی ندارم چون مسوول مذاکره با آنها در مورد رقم هایشان من نیستم. من فقط بازیکنی که برای تیمم می خواهم را می گویم و طبیعتا این باشگاه است که با آنها راجع به ارقامشان صحبت می کند.

عمده کار ما کار بدنی است

ما این دو بازی را هم انجام دهیم به اردو می رویم و عمده برنامه ما کارهای بدنی است که در ترکیه  انجام می دهیم ما باید کاری کنیم که بدن بازیکنان روی فرم بیایید تا بتوانند تا پایان لیگ دوام بیاورند.

ادینهو را می خواهم

ما در هر پست چند بازیکن را در نظر داریم که آنها را اولویت بندی کردیم و طبق افکار تاکتیکی من نسبت به جذب آنها اقدام می کنیم. ادینهو البته از این نظر استثناست چراکه مهمترین گزینه من در خط حمله است و به باشگاه عنوان کردم که با وی مذاکره کنند تا جذب تیم شود.

دیدگاه‌ها