کد خبر : 1291578 | 03 دی 1394 ساعت 11:33 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

نریمان‌جهان: با گسترش به اوج برمیگردم

هر چند تراکتورسازی تیم اول شهرم است، اما از بازگشت به خانه خودم خوشحالم. گسترش فولاد مبدأ موفقیت های ورزشی من است.

نریمان‌جهان: با گسترش به اوج برمیگردم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، سامان نریمان جهان دیروز در تمرین گسترش فولاد تبریز شرکت کرد تا به بحث های مختلف پیرامون وضعیتش در نیم فصل دوم لیگ برتر پایان دهد.

این بازیکن جوان، دوری دوساله اش از گسترش فولاد و گذراندن دوره مقدس سربازی در تیم تراکتورسازی را ، جزء روزهای پرخاطره زندگی اش می داند و می گوید: فروغ موفقیت های ورزشی ام را در گسترش فولاد تجربه کردم و در بستر امکانات همین مجموعه به ارتقای تاکتیکی دست یافتم. ولی به هر حال دوره سربازی و حضور در تراکتور سازی هم گریزناپذیر بود و باید این دوره را طی می کردم.

تراکتورسازی برای تمامی ما آذری زبان ها، محبوبیت بسیاری دارد و آرزوی همه کمک به موفقیت و تعالی بیشتر آن است. من هم با این تیم روزهای پرخاطره و ماندگاری را سپری کردم. محبت و لطف هواداران این تیم را هیچ موقع از یاد نمی برم.

نریمان جهان، گسترش فولاد را برادری دلسوز و فداکار برای ورزش و فوتبال تبریز می داند و کمک های این مجموعه به تراکتورسازی در سال های اخیر را بی شایان و خالصانه عنوان داشت و گفت: در اختیار گذاشتن سرمایه های مادی و معنوی در روزگار کنونی، همانند گوهری ارزشمند، نایاب است. باشگاه گسترش فولاد از زمان تاسیس، بستر مناسبی را برای پرورش و پیشرفت بازیکنان فراهم کرده است.

سامان نریمان بازگشتش به گسترش فولاد را، مجالی ارزشمند برای برگشتن به دوران اوج خود می داند و می گوید: علیرغم دریافت پیشنهاد از تیم های مختلف ایرانی و خارجی، به باشگاه خودم، گسترش فولاد تبریز آمدم. هدایتگری فراز کمالوند در این تیم، یکی از دلایل انتخاب من بود. زیرا که در سال های قبل نیز با ایشان کار کرده ام.

بازیکن جدید گسترش فولاد تبریز در فصل پانزدهم لیگ برتر، کمالوند را یکی از مربیان فنی و آموزنده فوتبال ایران قلمداد کرده و حضور وی در گسترش فولاد را غنیمت دانست و گفت: بعد از صحبت با ایشان و باتوجه به نظر لطف آقای زنوزی و سمندر به من، تصمیم گرفتم تا پایان فصل آینده در خدمت گسترش فولاد باشم.
سامان نریمان جهان از هواداران فوتبال تبریز خواست، همچون همیشه از تیم های شهرمان حمایت کنند و گسترش فولاد را در بازی های آتی تنها نگذارند.

دیدگاه‌ها