کد خبر : 1291708 | 04 دی 1394 ساعت 08:48 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مثلث ، پیکان فجر و مس در روزیکه نفت و آلومینیوم باختند

نتایج هفته اول دور برگشت لیگ دسته اول

هفته اول دور برگشت رقابت های دسته اول آزادگان با پیروزی تیم های مدعی و صدر جدولی پیکان ، فجرسپاسی و مس کرمان به پایان رسید.

نتایج هفته اول دور برگشت لیگ دسته اول
به گزارش "ورزش سه"، هفته اول دور برگشت رقابت های دسته اول آزادگان با پیروزی تیم های مدعی و صدر جدولی پیکان ، فجرسپاسی و مس کرمان به پایان رسید. امروز و در حساس ترین بازی ها در رشت تیم پیکان با نتیجه 1-2 داماش را مغلوب کرد. علیرضا جهانبخش ستاره ملی پوش و لژیونر داماشی ها تماشاگر ویژه این دیدار بود. در شیراز و در حالیکه دیدار تیم های فجر و خونه به خونه تا دقیقه 90 بدون گل پیش می رفت با گلی که شیرازی ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند به سود آنها تمام شد. مس کرمان در اصفهان با یک گل از سد گیتی پسند این شهر عبور کرد. آلومینیوم اراک در حالیکه با دو گل از میزبان خود پیش بود در نهایت با نتیجه 2-3 مغلوب نفت مسجد سلیمان شد. نساجی بالاخره پس از مدت ها موفق شد گربه سیاهش را شکار کند. ماشین سازی تبریز به دلیل حاضر نشدن آلومینیوم هرمزگان در زمین مسابقه 0-3 برنده و سه امتیاز بی زحمت کسب کرد. ایران جوان در بوشهر با 2 گل از سد نفت آبادان عبور کرد. پاسی ها در اردبیل شهرداری این شهر را شکست دادند و با این برد پس از چند ماه از قعر جدول جدا شدند. دیدار تیم های کرمانی مس رفسنجان و گل گهر با نتیجه 1-2 به سود گل گهر تمام شد. پارسه و خیبر هم پس از 90 دقیقه به نتیجه 1-1 رضایت دادند تا تنها بازی بدون برنده هفته بیستم به نام آنها ثبت شود.
 
با پایان اولین هفته دور برگشت لیگ دسته اول ، تعطیلات نیم فصل شروع شد و تیم ها به مدت سه هفته استراحت خواهند کرد. هفته بیست و یکم بازی ها در تاریخ پنج شنبه 24 دی 1394 برگزار می شود.
 
داماش گیلان 1– پیکان تهران 2 ؛ شکست داماشی ها مقابل چشمان جهانبخش

گل ها : مصطفی حاجتی (8 - پنالتی) برای داماش – میلاد سلیمان فلاح (51 و 58) برای پیکان

داماش در حالیکه با گل دقیقه هشتم حاجتی از روی نقطه پنالتی برابر صدرنشین رقابت ها پیش بود در نیمه دوم و در عرض 8 دقیقه دو بار دروازه اش باز شد تا برای دومین بار در طول فصل در یک دیدار خانگی مغلوب میهمان خود شود. علیرضا جهانبخش ستاره سابق داماش تماشاگر ویژه این بازی بود.

فجر سپاسی شیراز 1- خونه به خونه بابل صفر ؛  پنالتی دقیقه 91 امان اکبر را برید

گل : ایمان با صفا (1+90 - پنالتی)

دیدار پایاپای دو تیم مدعی و پر مهره فجر شهید سپاسی شیراز و خونه به خونه بابل در حالیکه تا آخرین دقیقه مسابقه بدون گل بود به دلیل خطای علیرضا نظیف کار روی مهاجم فجرسپاسی باعث شد تا داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود فجر اعلام کند. ایمان با صفا بازیکن با تجربه شیرازی ها هم با قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی و تبدیل آن به تنها گل بازی باعث شد امان اکبر میثاقیان در دقیقه پایانی مسایقه بریده شده و روی نیمکت آرام بگیرد.

گیتی پسند اصفهان صفر -  مس کرمان 1 ؛ زنده روح شدن مسی ها به لطف پنالتی

گل : احمد زنده روح (37 – پنالتی)

دیدار تیم های گیتی پسند و مس کرمان همانطور که پیش بینی می شد دیداری محتاطانه و پایاپای بود و هر یک از دو تیم در پی اشتباه حریف بودند تا به گل رسیده و صاحب سه امتیاز بازی شوند که در این بین تیم مدعی مس کرمان به واسطه تجربه بیشتر توانست به یک برد شیرین بیرون از خانه دست یافته و همچنان در رده سوم جدول باقی بماند.
 
نفت مسجد سلیمان 3- آلومینیوم اراک 2 ؛ سه امتیاز از دست اراکی ها پرید

گل ها : حمزه حددی (68) ، میلاد صالح وند (75) و سجاد موسوی (90) برای نفت – عباس یحیی بیگی (19) و جواد مولایی (38-پنالتی) برای آلومینیوم

نفت مسجد سلیمان که هفته گذشته و در دیدار معوقه اش با پاس همدان بازی 0-2 برده را با نتیجه 2-3 باخته بود در دیدار خانگی با آلومینیوم اراک بر خلاف هفته قبل عمل کرد و در حالیکه 0-2 از میهمان خود عقب بود در خاتمه 2-3 برنده بازی شد.
 
ماشین سازی تبریز 3- آلومینیوم هرمزگان صفر ؛ سه امتیاز بی دردسر

دیدار تیم ها ماشین سازی تبریز و آلومینیوم هرمزگان به دلیل عدم حضور آلومینیوم برگزار نشد تا ماشین سازان بدون زحمت صاحب سه امتیاز ارزشمند شوند. ماشین سازی با این برد 30 امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کرد.
 
ایران جوان بوشهر 2- صنعت نفت آبادان صفر ؛ بوشهری ها تلافی کردند

گل ها : مهدی شکوهی (8) و اویس کرد جهان (50-پنالتی)

ایران جوان بوشهر که در هفته اول در ابادان با 2 گل مغلوب نفت شده بود در این دیدار با همان نتیجه به پیروزی دست یافت تا شکست دور رفت برابر نفتی ها را در حضور طرفدارانش جبران کند.
 
مس رفسنجان 1 - گل گهر سیرجان 2 ؛ سیرجانی ها گل کاشتند

گل ها : آرمان اکوان (73 – بازیکن حریف) برای مس – اسماعیل کیانی (46) و عبدالکریم غراوی (48) برای گل گهر

گل گهر سیرجان برنده دربی کرمانی های لیگ دسته اول شد. گل کهری ها که پیش از این مس کرمان را هم شکست داده بودند در دیدار با مس رفسنجان یک نیمه عذاب کشیدند و حملات شان مثمر ثمر واقع نشد ولی در آغاز نیمه دوم با دو گل متوالی دفاع رفسنجانی ها را از هم پاشیدند تا برنده دربی کرمان شوند.
 
نساجی مازندران 1 - فولاد یزد صفر ؛ شکار گربه سیاه

گل : هادی ریاحی (2 -پنالتی)

فولاد یزد برای اینکه بازهم نساجی را مغلوب کند با شیوه ایی دفاعی برابر این تیم ظاهر شد ولی بازی روان و تهاجمی نساجی از همان دقیقه نخست باعث شد تا دفاع فئلاد تن به پنالتی داده و نساجی در دقیقه دو مسابقه به گل دست یابد. پس از این گل نساجی بر حملات خود افزود ولی درخشش دروازه بان فولاد که بیش از انگشتان دو دست موقعیت های نساجی را مهار کرد باعث شد تا در نهایت بازی دو تیم 0-1 تمام شود. با این نتیجه طلسم نبردن های نساجی برابر فولاد شکسته شد و باعث شد نساجی چی ها پس از مدت ها از زیر بار روانی فولاد خارج شوند.
 
شهرداری اردبیل 1 - پاس همدان 2 ؛ آعاز شمارش معکوس برای ممی

گل ها : پیمان رنجبری (23) برای شهرداری – محسن لطفی (19) و اسحاق سبحانی (69) برای پاس

رضا طلایی منش به لطف پیروزی پاس برابر شهرداری میخ ماندنش در نیمکت پاس را کوبید و در مقابل شمارش معکوس برای اخراج ممی احمد زاده شروع به کار کرد. شهرداری چی ها چند هفته ای است که دست شان از برد کوتاه شده و در حال نزدیک شده به قعر جدول هستند. پاس با این برد پس از ماههای متوالی از قعر جدول کنده شده و تا رده هفدهم بالا آمد.
 
پارسه تهران 1 - خیبر خرم آباد 1 ؛ تنها تساوی هفته

گل ها : مسعود روزبهانی (38 - پنالتی) برای پارسه – علی صدرا (21 – پنالتی) برای خیبر

تیم های قعر جدولی پارسه و خیبر با ثبت نتیجه 1-1 تنها تساوی هفته اول دور برگشت لیگ را رقم زدند. این تساوی برای خیبری ها که در خانه حریف بازی می کردند ارزشمند بود ولی برای پارسه به منزله باخت خفیف بود و باعث شد تا این تیم به ته جدول بچسبد.

دیدگاه‌ها