کد خبر : 1292287 | 06 دی 1394 ساعت 16:09 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

مظلومی در غیاب پورحیدری، فشار زیادی تحمل می کند

معینی: کرار دیگر در ایران جایی ندارد

مسعود معینی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال معتقد است که کرار بعد از رفتارهای زشتی که در استقلال نشان داد دیگر در هیچ تیم ایرانی جایی ندارد.

معینی: کرار دیگر در ایران جایی ندارد
معینی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: استقلال به صورت جدی به قهرمانی فکر می‌کند. ما قصد داریم هم در جام‌حذفی و هم در لیگ جام قهرمانی را بالای سر ببریم. برای این منظور باید در نیم فصل دوم که کار برای تیم‌ها سخت‌تر است برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

به همراه پورحیدری آسیا را فتح کردیم

از بیماری آقای پورحیدری خیلی ناراحتم. هرگز فراموش نمی‌کنم که در دورانی که من هافبک راست بودم و ایشان در پست هافبک چپ بازی می‌کرد، به اتفاق هم آسیا را فتح کردیم. او چهره ورزشی و فنی قدرتمندی است و کارنامه او یک چهره موجه و دوست داشتنی در فوتبال ماست. بدون تردید هیچ کس جای او را در استقلال نخواهد گرفت و حالا برای همه مشخص است که چقدر حضور منصور پورحیدری در استقلال تاثیرگذار است.

فشار زیادی که مظلومی تحمل می‌کند

امروز خانم شجاعی خبر خوبی داد و آن هم حضور آقای پورحیدری در بخش بود یعنی ایشان از سی سی‌یو خارج شده و به بخش عمومی بیمارستان رفته است که ما امیدواریم ایشان هر چه سریع‌تر سلامتی خودش را به دست بیاورد. در حال حاضر فشار روحی روانی زیادی روی آقای مظلومی است چون یار و یاور خودش منصور پورحیدری را در کنار خودش ندارد.

هیچ کس کرار را نمی‌خواهد

صحبت‌های اخیر کرار در مورد باشگاه استقلال دیگر روی کسی تاثیر ندارد چون کرار در هر باشگاهی که حضور داشته هیچ کس از عملکرد و رفتار او رضایت ندارد. شما ببینید ادینهو را همه تیم‌ها می‌خواهند ولی برخلاف آنچه که خود کرار ادعا داشت نه سپاهان نه تراکتور و نه هیچ تیم اروپایی خواهان او نیست. کرار فقط حرف می‌زند و ادعا می‌کند، حتی تیم‌ملی کشورش هم او را نمی‌خواهد وگرنه در بازی‌های آسیایی ملبورن، عراق از او دعوت می‌کرد. او هیچ زحمتی برای باشگاه استقلال نکشید در مقابل رفتار او تاثیر منفی‌ای روی بازیکنان و باشگاه گذاشت.

همه حقوق کرار پرداخت شده است

در مورد صحبت‌هایی که او مبنی بر گرو گرفتن خانه و یا دزدی وسایلش مطرح کرده باید بگویم، مسوولین باشگاه وظیفه دارند برای بازیکن خارجی جا و وسیله حمل و نقل فراهم کنند. در چند سالی که مگویان در ایران بوده و یا حالا که پروپجیچ در استقلال هست همه این شرایط برای آنها هم مهیاست اما کرار که یک بازیکن جنجالی است، بعد از آنکه باشگاه آپارتمانی با اجاره 5 میلیون در ماه کرایه کرد توقع داشت که وقتی از استقلال جدا می‌شود، این خانه همچنان در اختیار او باشد. بدون تردید هیچ عقل سلیمی نمی‌آید در خانه‌ای که قراردادش به اتمام رسیده، وسایل گرانقمیت و طلا قرار دهد! ماشین او هم بخشی از تعهد باشگاه بود که بعد از رفتنش بازپس گرفته شد. به عقیده من کرار برای تیم‌های فوتبال ایران تمام شده است.

دیدگاه‌ها