کد خبر : 1293935 | 13 دی 1394 ساعت 14:50 | 130.5K بازدید | 6 دیدگاه

فرق استقلال امسال و پارسال همدلی است

ابراهیمی: حمله، با اجازه آقای مظلومی!

هافبک تدافعی استقلال اعتقاد دارد تیمی که به فینال جام‌حذفی صعود می‌کند و در لیگ‌برتر هم شرایط خوبی دارد بی‌تردید پتانسیل قهرمانی را دارد.

ابراهیمی: حمله، با اجازه آقای مظلومی!
امید ابراهیمی در گفت‌وگو با "ورزش سه" ابراز امیدواری کرد که استقلال در پایان فصل حسرت امتیازهای از دست رفته در بازی‌های خانگی را نخورد.

* این فصل بسیار بهتر از فصل گذشته برای استقلال بازی می‌کنی، قبول داری امسال بهترین فصل فوتبالی تو است؟

به شخصه همیشه تلاش می‌کنم که همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم و خدا را شکر که کارشناسان از من راضی هستند. آقای مظلومی و آقای صالح امسال تمرینات خوبی را برای ما طراحی می‌کنند و من هم تلاش می‌کنم بهترین نمایشم را داشته باشم.

* پس خودت هم قبول داری که امسال بهترین سال فوتبالت است، درست است؟

واقعا این موضوع را نمی‌دانم چون من در سال‌های گذشته هم تمام تلاشم را کرده‌ام. اما من همیشه تلاش کرده‌ام که هر سال از سال قبل بهتر شوم و باز هم تلاش می‌کنم در نیم فصل دوم بازی‌های بهتری را برای استقلال به نمایش بگذارم.

* قبول داری حضور روزبه چشمی به عنوان زوج تو در پست هافبک دفاعی به تو کمک کرده است؟

صددرصد همین‌طور است که شما می‌گویید. روزبه بازیکن بسیار توانمندی است و با وجود اینکه امسال به استقلال آمده بازی‌های بسیار خوبی را انجام می‌‌دهد. او شرایط پارسال من را دارد. روزبه جوان است و حضور او در ترکیب خیلی به من کمک کرده است. فکر می‌کنم من و روزبه زوج خوبی را تشکیل داده‌ایم و البته توانسته‌ایم به موفقیت استقلال کمک کنیم. البته تمام بازیکنان در این فصل به موفقیت استقلال کمک کرده‌اند.

1084108

* تو پارسال چندان فرصت هجوم به استقلال را نداشتی اما امسال پرویز مظلومی این فرصت را داده است تا بتوانی حمله‌های استقلال را طراحی کنی؟

پارسال داستان خودش را داشت. فصل گذشته 3 هافبک وسط در استقلال بازی می‌کردند که یکی از آنها جاسم کرار بود. کرار یک هافبک نفوذی بود و کمتر در دفاع به تیم کمک می‌کرد. هافبک بعدی سجاد شهباززاده بود که در اصل یک مهاجم بود ولی به خاطر شرایط تیم در پست هافبک بازی می‌کرد به همین دلیل من پارسال مجبور بودم در کار دفاع بیشتر کار کنم اما امسال آقای مظلومی به روزبه بیشتر کارهای دفاعی داده و من این فرصت را دارم که در حمله‌های تیمم شرکت کنم.

* ظاهرا خودت حضور در حملات را بیشتر از کارهای دفاعی دوست داری، درست است؟

راستش را بخواهید گل زدن برای هر بازیکنی لذتبخش است اما من به شخصه همان کاری را انجام می‌‌دهم که کادرفنی از من بخواهد. آقای مظلومی به من اجازه می‌دهد که در حملات تیم شرکت کنم و البته باید در کارهای دفاعی تیم هم حضور داشته باشم. خودم دوست دارم هم در حملات تیم مثمرثمر باشم و هم در کارهای دفاعی.

* تو در استقلال هم با امیر قلعه‌نویی کار کرده‌ای و هم با پرویز مظلومی. به نظرت مهمترین فرق تیم‌های این دو مربی چیست؟

اول یک نکته را باید بگویم و آن هم این است که من فوتبالم را به آقای قلعه‌نویی مدیونم چراکه ایشان من را در سپاهان بازی دادند و باعث شدند به سطح اول فوتبال معرفی شوم. اما در کل من فکر می‌کنم بزرگترین فرق تیم امسال و پارسال در همدلی بازیکنان است. پارسال مشکلات زیادی داشتیم و از نظر من تنها فرق تیم امسال و پارسال این است که امسال بازیکنان هم قسم شده‌اند که سال خوبی را پشت سر بگذارند.

1040760 

* قبول داری که بزرگترین وجه تمایز تو با سایر هافبک‌های لیگ‌برتری در شوت‌هایت هست؟

راستش را بخواهید پارسال من در شوت‌زنی خیلی موفق‌تر از امسال بودم چراکه بسیار بیشتر تمرین می‌کردم. امسال بازی‌های استقلال فشرده شده است و نوع تمرینات ما فرق دارد، شایدامسال چندان فرصت نمی‌شود که ما تمرین شوت‌زنی کنیم چراکه فرصت کمی برای تمرین کردن داریم. بازی‌ها در نیم فصل اول فشرده بود و من تلاش می‌کنم در نیم فصل دوم با تمریناتی که انجام می‌‌دهم دوباره در شوت زدن موفق باشم.

* فکر می‌کنی استقلال امسال می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد؟

به نظر من تیم ما توانایی بالایی دارد، تیمی که به فینال جام‌حذفی صعود کرده و صدرنشین لیگ‌برتر است. تیم پرپتانسیلی است. فقط خدا کند حسرت امتیازهای خانگی‌ای که در نیم فصل اول از دست دادیم را در پایان فصل نخوریم. ما در نیم فصل اول در چند بازی می‌توانستیم برنده باشیم، اما این اتفاق نیفتاد، در نیم فصل دوم شرایط امتیازگیری سخت‌تر است و خدا کند که بتوانیم همین‌قدر خوب نتیجه بگیریم.

* و سوال آخر. چند وقتی است شایعه‌هایی درست شده که تو از حضور در استقلال پشیمان هستی، این موضوع را تایید می‌کنی؟

هرگز من چنین صحبتی نکردم. من از حضور در استقلال کاملا راضی هستم و خوشحالم که در این تیم بازی می‌کنند چراکه استقلال خیلی به ملی‌پوش شدنم کمک کرد. اوضاع ما نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و من بسیار خوشحالم که در تیم بزرگی مثل استقلال بازی می‌کنم. در تیم‌ملی هافبک‌های بزرگی حضور داشتند و من همیشه سعی کرده‌ام که فرصت بازی در تیم‌ملی را پیدا کنم. خوشحالم که با حضور در استقلال پیراهن تیم‌ملی را برتن کرده‌ام و می‌توانم بازی کنم.
گفت و گو: فرزام محمدعلیها

دیدگاه‌ها