کد خبر : 1294235 | 14 دی 1394 ساعت 17:25 | 30.2K بازدید | 2 دیدگاه

علاقه داشتم در پرسپولیس بمانم

صادقی:داور بازی ذوب‌آهن سرنوشت مرا عوض کرد

ایمان صادقی دیروز با جدا شدن از جمع سرخپوشان پایتخت به خونه به خونه بابل پیوست.

صادقی:داور بازی ذوب‌آهن سرنوشت مرا عوض کرد
به گزارش "ورزش سه"، صادقی که این فصل به پرسپولیس آمده بود، در نهایت با سپری کردن یک نیم فصل به اضافه دو بازی با خاطره‌ای خوش بابت کلین شیت در بازی آخری که در چارچوب دروازه سرخ‌های پایتخت ایستاد، این تیم را ترک کرد.

نمی‌دانستم که قرار است از پرسپولیس جدا شوم

راستش من خودم هم از جدایی از پرسپولیس اطلاع نداشتم. بعد از اتمام بازی با استقلال‌خوزستان داشتم به سمت خانه می‌رفتم که با من تماس گرفتند و گفتند 3 پیشنهاد داری و آقای برانکو هم صلاح دانسته که جدا شوی و به تیمی بروی که روی نیمکت نباشی و اینکه ایشان دو گلر همسطح نمی‌خواهد و به صلاحت است که جدا شوی و با این سن و سال کمی که داری بتوانی به جایی بروی که بازی کنی.

علاقه داشتم در پرسپولیس بمانم

در نهایت جلسه‌ای با آقای طاهری گذاشتیم  و به ایشان گفتم که علاقه دارم بمانم که در پاسخ گفت که نمی‌شود هیچ کاری کرد و باید جدایی شوی. به هرحال تصمیمی است که گرفته شده بود و من هم در آن دخیل نبودم و در نهایت توافق انجام شد و من جدا شدم.

تلاش می‌کنیم خونه به خونه را لیگ‌برتری کنیم

مالک باشگاه خونه به خونه بابل آدم فوق‌العاده‌ای است و دارد تمام تلاشش را می‌کند تا این تیم لیگ‌برتری شود. من فقط یک جلسه با ایشان برخورد داشتم اما بسیار آدم خوبی به نظر می‌آید و تیمشان می‌‌تواند به لیگ‌برتر بیاید و ماها که اضافه شدیم نیز تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دینمان را ادا کنیم و تیم را به لیگ‌برتر بیاوریم.

به دیدگاه آقای برانکو احترام می‌گذارم

هواداران پرسپولیس به من لطف داشتند و صبر کردند که من در این تیم جا بیافتم و خودم را اثبات کنم که خدا را شکر توانستم همین کار را نیز در بازی‌های آخری که در میدان رفتم را بکنم و شایستگی‌هایم را نشان بدهم و هواداران عزیز پرسپولیس پشت من بودند و من را باور کردند و حمایت‌های بی‌وقفه‌شان قطع نشد. آقای برانکو هم به من اعتقاد داد آقای پانادیچ هم خیلی به من کمک کرد و توانستم به شرایط بدنی ایده‌آل برسم. از آقای طاهری هم تشکر می‌کنم زیرا زحمات زیادی کشید ولی به هرحال ایشان و آقای برانکو صلاح دانستند من جدا شوم. بالاخره من به دیدگاه آنها احترام می‌گذارم. من مواقعی که در ترکیب ثابت پرسپولیس بودم، با تمام وجود بازی می‌کردم و هواداران حمایتم می‌کردند اگر بعضی اوقات از دست من ناراحت شدند همین‌جا از آنها عذرخواهی می‌کنم و دست تک‌تکشان را می‌بوسم.

هیچ کس سوشا را یاری نکرد

بابت موضوعی که برای سوشا مکانی اتفاق افتاده خیلی متاثر شدم. هیچ کس در این مساله او را یاری نکرد تا بتواند مشکلش را حل کند. به هر حال او گلر تیم پرسپولیس است و برای این تیم زحمت زیادی کشیده و باید حمایت می‌شد. آرزو می‌کنم مشکل سوشا هرچه سریع‌تر حل شود.

باشگاه خودش تصمیم‌گیری می‌کند

به هر حال تصمیم باشگاه بود که من جدا شوم و الان هم که برای سوشا چنین مشکل پیش آمده. باشگاه باید خودش برنامه‌ریزی کند  و تصمیم بگیرد که می‌خواهد چه کسی را به عنوان گلر بیاورد.

خطه شمال برایم خوش‌یمن است

در مورد بازگشت به شمال باید بگویم که برای من این خطه خیلی خوش‌یمن است، در ضمن برایم فرقی نمی‌کند در چه تیمی بازی کنم. در هر تیمی که باشم تا آخرین نفس تلاشم را می‌کنم و خودم را نشان می‌دهم. چه می‌خواهد پرسپولیس بود چه خونه به خونه چه ملوان هرجا باشم با غیرت و تعصب بازی می‌کنم چون عقیده دارم نانی که آدم به خانه می‌برد باید حلال و حاصل تلاشش باشد. در ضمن خونه به خونه پتانسیل بالایی دارد که با توجه به هزینه بالایی که مدیرعامل این باشگاه می‌کند، شانس صعود زیادی داریم.

در لیگ حد وسط نداریم

کسانی که جدیدا به خونه به خونه اضافه‌ شده‌اند، برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند. بازیکنان بزرگی به این تیم آمده‌اند و همانطور که گفتم مالک باشگاه هم خرج کرده تا ما بتوانیم با خیال راحت صعود کنیم. در لیگ یک جو سنگین و بازی‌ها فشرده است. همه می‌جنگند تا بالا بیایند و شبیه به لیگ‌برتر نیست که تیمی بخواهد بماند و همین برایش کافی باشد یعنی ما در لیگ یک حد وسط نداریم و هر تیمی که بیشتر زحمت بکشد، لیگ‌برتری می‌شود.
 
داور آن بازی فرصت بزرگ زندگی‌ام را از من گرفت

از اینکه به پرسپولیس آمده بودم پشیمان نیستم. تلاشم را کردم که گلر یک باشم ولی به سلیقه مربی احترام گذاشتم ولی به عنوان گلر دو تعداد بازی‌هایی که به میدان رفتم کم هم نبود و اگر آن اخراج در بازی با ذوب‌آهن برایم پیش نمی‌آمد شاید می‌توانستم بیشتر از این‌ها بازی کنم ولی داور حق من را خورد و فرصت بزرگ زندگی‌ام را از من گرفت. ولی به هر حال همه این‌ها تجربه شد. خیلی دوست داشتم در پرسپولیس بمانم و گلر یک شوم ولی مجبور شدم وسط راه این تیم را رها کنم ولی باز هم می‌گویم من در این قضیه دخیل نبودم و برای تیم پرسپولیس در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

با خاطره‌ای خوش از پرسپولیس رفتم

باز هم از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که من را حمایت کردند. شرایط من اول فصل خوب نبود و تا خودم را پیدا کنم طول کشید اما خدا را شکر در بازی آخر که برای پرسپولیس به میدان رفتم توانستیم 6 امتیاز را بگیریم و من هم با خاطره‌ای خوش از این تیم رفتم.

دیدگاه‌ها