کد خبر : 1294463 | 15 دی 1394 ساعت 15:29 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

باشگاه حمایت کند تا ما معنی خانواده را درک کنیم

بنگر: از ماجرای سوشا کوه نسازید

محسن بنگر معتقد است باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی باید حمایت بیشتری از دروازه بان این تیم داشته باشد تا معنی (تیم = خانواده) معنای بیشتری پیدا کند.

بنگر: از ماجرای سوشا کوه نسازید
به گزارش "ورزش سه"، مدافع شمالی و مستحکم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط سوشا مکانی و اتفاقاتی که رخ داده گفت: نمی دانم واقعا چه باید بگویم. فقط این را بگویم که مردمی داریم که از کاه کوه می سازند. نمی گویم او اشتباه نکرده و در اینکه اشتباه کرده بحثی نیست اما درست نیست اینگونه بخواهیم با او بجنگیم و کمر به نابودی اش ببندیم.

وی ادامه داد: مگر کسی اشتباهی بزرگتر از سوشا نکرده؟ چه کسی می تواند ادعا کند بی گناه است و تاکنون اشتباهی در زندگی اش مرتکب نشده؟

محسن بنگر در ادامه درباره موضع باشگاه که اعلام کرده در صورت بازگشت سوشا مکانی او را به تیم بازخواهند گرداند و حامی او هستند گفت: مطمئنا باید اینطور باشد. این وظیفه باشگاه است که از سرمایه اش و بازیکن تیمش حمایت کند. سوشا مکانی بازیکن پرسپولیس است و وظیفه باشگاه پیگیری شرایط اوست. باشگاه باید اکنون از سوشا حمایت کند تا منِ محسن بنگر بدانم باشگاه برایم اهمیت قائل است و معنی تیمی که خانواده مان می دانیم معنای بیشتری یابد و آن را درک کنیم.

بنگر در پایان به ورزش سه گفت: من باز هم می گویم سوشا اشتباه کرده اما این اشتباه نباید منجر به نابودی او شود. کسی که این کار را کرده یک فرد بی شخصیت و مریض بوده و امیدوارم این رفتار بد را کنار بگذاریم و با زندگی افراد بازی نکنیم.

دیدگاه‌ها