کد خبر : 1296281 | 23 دی 1394 ساعت 09:04 | 14.2K بازدید | 2 دیدگاه

لیگ برتریهای نیم فصل دوم لیگ یک

ستاره‌های لیگ‌برتری زیادی در فصل نقل‌وانتقالات راهی تیم‌های لیگ یکی شدند و در این بین دو تیم خونه‌به‌خونه بابل و ماشین‌سازی تبریز بیشترین سهم را در جذب بازیکنان لیگ‌برتری داشتند.

لیگ برتریهای نیم فصل دوم لیگ یک
به گزارش "ورزش سه"،  رقابت بین تیم‌های لیگ یکی بسیار بالاست و دو، سه تیم بالای جدولی به همراه چند تیم دیگر که می‌خواهند جزو مدعی‌ها قرار بگیرند، خریدهای خوبی به امید صعود به لیگ‌برتر انجام داده‌اند.

پیکان تهران؛ جذب دو سهمیه لیگ‌برتری

پیکان تهران صدرنشین لیگ آزادگان است و یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های صعود به لیگ‌برتر. این تیم دو بازیکن از جمع لیگ‌برتری‌ها جذب کرده است.

سعید قزل: این بازیکن نیم فصل اول را در استقلال اهواز سپری کرد. دفاع وسط باتجربه تیم‌هایی مثل نفت‌تهران، سایپا و پدیده بوده و حال راهی پیکان شده است او فصل پیش هم شاگرد علیرضا مرزبان سرمربی حال حاضر پیکان بود.
حسین مالکی: وی که به اهداف مورد نظرش در فولادخوزستان نرسید، با توافق با مسوولان باشگاه به پیکان پیوست تا دومین سهمیه لیگ‌برتری جذب شده این تیم باشد.

خونه‌به‌خونه بابل؛ حیاط خلوت ستاره‌های لیگ

به تیم خونه به خونه بابل از حیث خریدهای نیم فصل می‌توان لقب بهترین را داد. آنها با ستاره‌های لیگ‌برتری که جذب کردند، عزم خود را جزم کردند به لیگ‌برتر بیایند. البته شنیده می‌شود به جز بازیکنانی که گرفته‌اند قرار است یکی، دو ستاره دیگر لیگ‌برتری مثل محمدرضا خرسندنیا را جذب کنند.

محمد غلامی: این مهاجم با سابقه 14 سال حضور در لیگ‌برتر بالاخره راهی لیگ یک شد. او که خودش انزلی‌چی است به خطه شمال رفته و امیدوار است بتواند با تیم جدیدش مجددا لیگ‌برتری شود.
ایمان صادقی: این دروازه‌بان طی انتقالی از ملوان به پرسپولیس آمد و نیم فصل عجیب و  غریبی را در پرسپولیس سپری کرد و در حالی که قرارداد 3 ساله با این تیم داشت، قراردادش را با این تیم فسخ کرد تا نیم فصل دوم سنگربان تیم خونه به خونه بابل باشد. بنابراین او هم مجددا به خطه شمال بازگشت.
میرهانی هاشمی: دفاع وسط تراکتورسازان سومین خرید لیگ‌برتری خونه به خونه بابل بود. این بازیکن شمالی است و به گفته خودش دوست داشت به تیم خونه‌به‌خونه بابل برود تا جزو بومی‌های آنها قرار بگیرد.

ماشین‌سازی تبریز؛ حضور یاران رسول خطیبی

این تیم در رأس کار یعنی کادرفنی تغییراتی داشت و رسول خطیبی تقریبا دو هفته پیش هدایت این تیم لیگ یکی را برعهده گرفت و خیلی از شاگردانش را دور خود جمع کرد.

محسن دلیر: او یکی از شاگردان همیشگی خطیبی است. از سیاه جامگان جدا شد تا مجددا شاگرد رسول لقب بگیرد.
سعید مهدی‌پور: دیگر بازیکن سیاه جامگان است که از جمع این تیم جدا و به همراه دلیر راهی ماشین‌سازی شد.
امیر تیزرو: سومین بازیکن جدا شده از جمع سیاه جامگانی‌هاست. او نیز در کنار دو هم‌تیمی ‌دیگرش به تبریز آمد.
یوسف سیدی: این بازیکن به تازگی از جمع گسترش فولادی‌ها جدا شده و به دیگر تیم تبریزی پیوست.

دیگر لیگ‌برتری‌های که به تیم‌های لیگ یکی پیوستند:

* شاهین مجیدی از استقلال اهواز به نساجی مازندران رفت.
* پویا نزهتی با سابقه چند ساله در ملوان از جمع این تیم جدا شد و با تیم لیگ یکی شهرداری اردبیل به توافق رسید.
* نوید خوش‌هوا که پارسال در مقطعی به راه‌آهن آمد و امسال بدون تیم بود، راهی پاس همدان شد.
* محمدرضا مهدوی که امسال تیمی نداشت به تیم سابقش یعنی داماش گیلان اضافه شد.

دیدگاه‌ها