کد خبر : 1296380 | 23 دی 1394 ساعت 14:14 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندو دپورتیوو

بارسلونا در آستانه به خدمت گرفتن ستاره سلتا

نولیتو، ستاره اول باشگاه سلتا در آستانه بازگشت به باشگاه سابق خود بارسلونا قرار دارد و دو طرف در یک قدمی رسیدن به توافق هستند.

بارسلونا در آستانه به خدمت گرفتن ستاره سلتا
به گزارش "ورزش سه"، نولیتو تا 6 سال پیش در تیم دوم بارسلونا بازی می کرد و سابقه کار کردن زیر نظر لوئیس انریکه را نیز دارد. سرمربی بارسلونا همواره از علاقه خود برای جذب تولیتو خبر داده و حالا موندودپورتیوو ادعا می کند که بارسلونا و سلتا در آستانه رسیدن به توافق بر سر انتقال نولیتو قرار دارند.

نولیتو تا سال 2019 با سلتا قرارداد دارد و رقم فسخ قرارداد او نیز 18 میلیون یورو است. بارسلونا قصد دارد تا پایان فصل این مهاجم ملی پوش را بصورت قرضی و به شرط خرید دائمی در انتهای فصل به خدمت بگیرد و در عوض ساندرو را به سلتا بدهد.

در حال حاضر طرفین بر سر جزئیات قرارداد در حال مذاکره هستند. قرار است بندی در قرارداد نولیتو گنجانده شود که در صورت انصراف بارسا از خرید دائمی این بازیکن، آبی اناری ها غرامتی به باشگاه سلتا پرداخت کنند. هنوز مبلغ این جریمه مشخص نشده است.

سلتا که می داند با توجه به پیشنهاد بارسا و آرسنال برای نولیتو، نگاه داشتن این بازیکن تا چه اندازه دشوار است، احتمالا تا ساعاتی دیگر موافقت نهایی خود با انتقال نولیتو به بارسلونا را اعلام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها