کد خبر : 1298552 | 02 بهمن 1394 ساعت 14:28 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

صبا حداقل سهیمه آسیا می‌خواهد

آقازمانی: با 3 روز تمرین استقلال را بردیم

کاپیتان تیم ملی دانشجویان معتقد است می‌توانستند با بیش از 3 گل استقلال را شکست دهند.

آقازمانی: با 3 روز تمرین استقلال را بردیم
به گزارش "ورزش سه"، سامان آقازمانی در مورد شرایط صبا گفت: اردوی کیش و تمرینات خوب و پرفشاری بعد از وقفه لیگ پشت سر گذاشتیم و خودمان را برای ادامه بازی‌ها آماده کردیم. کادر فنی و بازیکنان صبا توان و لیاقت زیادی برای حضور در بالای جدول دارند که با تلاش همه مجموعه تیم می‌توانیم حداقل به کسب سهمیه دست پیدا کنیم. 

او ادامه داد: پیام صادقیان و اکبر صادقی که بازیکنان خوبی هستند به تیم اضافه شدند و نفراتی خوبی هم همچون هاشم بیک‌زاده و قاسم دهنوی که دوستانم هم بودند از تیم جدا شدند. بازیکنانی که اخیرا به تیم اضافه شدند در اردوی کیش و تمرینات با بازیکنان هماهنگ شدند و می‌خواهیم پرقدرت‌تر از نیم‌فصل اول در ادامه بازی‌ها ظاهر شویم.

هافبک صبای قم با بیان اینکه 100 درصد توانایی کسب سهمیه آسیایی را داریم، عنوان کرد: همانطور که علی آقا گفته و در تمرینات کار می‌کنیم امیدواریم نتایج در خور شان صبا بگیریم. بازیکنان قدیمی تیم ملی اسم و رسم‌داری در تیم ما هستند و مربی بادانشی مثل علی دایی در تیم حضور دارد که این مجموعه توانایی قرار گرفتن بین سه تیم بالای جدول و قهرمانی را دارد.

آقازمانی در مورد دیدار روز گذشته تیم ملی دانشجویان و استقلال تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم و حتی می‌توانستیم با بیش از 3 گل این تیم را شکست دهیم. این تیم که دیروز با استقلال بازی کرد دو، سه روز بیشتر تمرین نکرده بود و حتی خود من صبح مسابقه به تیم اضافه شدم. دیدار خوبی انجام دادیم و خدا را شکر نتیجه هم گرفتیم.

او ابراز کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی دانشجویان تغییر کردند و بعد از بازی‌های یونیورسیاد کره جنوبی تمرینی کنار هم نداشتیم. نخستین بازی تدارکاتی ما مقابل استقلال بود که با ترکیب جدید بازی می‌کردیم که خدا را شکر توانستیم شروع خوبی داشته باشیم. مربی بادانشی هم مثل آقای کرمی بالای سر تیم است که کمک زیادی می‌کند. تیم ملی دانشجویان توانایی کسب نتایج خوب را دارد اما مسئولان نیز باید امکانات بیشتری به این تیم بدهند و به آن توجه کنند.

این بازیکن در مورد بازی فردا در جام شهداء با ذوب‌آهن اذعان داشت: حریف پرمهره‌ای مقابل ما قرار می‌گیرد و محک سختی پیش از مسابقات لیگ خواهیم داشت. امیدواریم دست پر از این بازی بیرون بیاییم و به فینال صعود کنیم. فقط به قهرمانی در این جام فکر می‌کنیم چون اهمیت زیادی برای ما دارد.

آقازمانی یادآور شد: درگذشت آقایان همایون بهزادی و رضا احدی پیشکسوتان دو تیم بزرگ پرسپولیس و استقلال را به جامعه فوتبال به ویژه هوادارن دو تیم و بازماندگان آنها تسلیت می‌گویم.

دیدگاه‌ها