کد خبر : 1298616 | 02 بهمن 1394 ساعت 17:10 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی منچستریونایتد

فان خال: به دنبال خرید یک مدافع هستیم

منچستریونایتد با مصدومیت 4 مدافع خود در فاز دفاعی دچار بحران شده و به همین دایل در اندیشه خرید یک مدافع کناری در نقل و انتقالات زمستانی است.

فان خال: به دنبال خرید یک مدافع هستیم
به گزارش "ورزش سه"، یونایتد که با دو برد متوالی اخیر خود به خصوص برتری 1-0 در زمین لیورپول موفق شده از بحران فاصله بگیرد، حالا با مصدومیت والنسیا، شاو، روخو و یانگ، کمبود مدافع کناری را به شدت احساس می کند.

لوئیس فان خال، سرمربی هلندی شیاطین سرخ در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" وقتی به خط دفاعی ما نگاه می کنید، والنسیا، روخو، دارمیان، یانگ و شاو را مصدوم و دور از دسترس می بینید. البته دارمیان دیگر مصدوم نیست و می توان از او استفاده کرد ولی مابقی آسیب دیده اند و ما به یک مدافع کامل نیاز داریم.

بوردویک جکسون و والرو، بازیکنان جوان خوبی هستند اما سطح منچستریونایتد بسیار بالاست و برای بازیکنان جوان دشوار است که هر هفته بتوانند در بهترین سطح بازی کنند. به همین دلیل است که ما نیاز داریم در فاز دفاعی خودمان را تقویت کنیم؛ از طرفی باشگاه حاضر به فروش بازیکن نیست. همه فکر می کنند پیدا کردن یک بازیکن کار ساده ای است اما چنین نیست. در بازار زمستانی سخت بتوان یک بازیکن باکیفیت و در دسترس پیدا کرد ولی ما تلاشمان را خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها