کد خبر : 1298628 | 02 بهمن 1394 ساعت 19:03 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای طهماسبی آرزوی موفقیت می‌کنم

ایران‌پوریان: نانگ به ما کمک خواهد کرد

ایران‌پوریان اعتقاد دارد با خریدهایی که در فصل نقل و انتقالات انجام داده‌اند، نقاط ضعف تراکتورسازی را پوشش داده‌اند و باید در نیم فصل دوم محکم گام بردارند.

ایران‌پوریان: نانگ به ما کمک خواهد کرد
محمد ایران‌پوریان در مورد شرایط اردوی تراکتورسازی در جزیره کیش به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: تمریناتمان بسیار پرفشار است و در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود. دو هفته که در تبریز تمرین کردیم 3، 4 روز نیز هست به کیش آمده‌ایم و روز به روز به فرم ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شویم و قطعا به بازی دوستانه‌ای که با ملوان انجام دادیم و بازی‌های دوستانه‌ای که قرار است در ادامه انجام دهیم به ما کمک خواهد کرد.

او در مورد جذب آلویز نانگ ادامه داد: نانگ در دو فصل اخیر خودش را نشان داده و ثابت شده است و عملکرد قابل قبولی داشته و نیم فصل می‌تواند خیلی به ما کمک کند و به کمک او و بقیه بچه‌ها تراکتورسازی می‌تواند جایگاه واقعی‌اش را پید کند.

مدافع تراکتورسازی در مورد جدایی مهرداد طهماسبی می‌گوید: مهرداد واقعا یکی از بهترین دوستانم بود. او یکی از بهترین گلرهای ایران است و جایگاهش ثابت شده است. این بازیکن برای پیشرفت و برای اینکه ذخیره نباشد، تصمیم گرفت جدا شود به تصمیمش احترام می‌گذاریم. او واقعا یک نیم فصل را بدون حاشیه سپری کرد. مهرداد سالی اینجا بود که اخباری فوق‌العاده کار کرد. امیدوارم هرجا که هست اول سلامت و سپس موفق باشد.

دفاع راست سرخپوشان تبریزی از عملکرد هم‌تیمی‌هایش یعنی محمدرضا اخباری و شاهین ثاقبی در تیم امید حمایت می‌کند و می‌گوید: اخباری که همیشه خوب بوده، ثاقبی هم در بازی با چین به میدان رفته و در بازی حساس با ژاپن هم مورد توجه آقای خاکپور قرار گرفته است. در کل تمام بچه‌های امید خوب بودند.
این بازیکن در مورد دیدار با راه آهن در هفته هجدهم از رقابت‌های لیگ برتر گفت: نیم فصل دوم همه تیم‌ها محکم‌تر بازی می‌کنند به همین دلیل بازی‌ها فشرده‌تر است. راه آهن هم تیم دسته و پا بسته‌ای نیست، امیدوارم بتوانیم با تمرکز بالا و تلاش مضاعف گام بلندی را برای بازی‌های بعدی برداریم.

بازیکن باتجربه سرخ‌های تبریز در مورد اینکه با توجه به خریدهای بسیار خوبی که انجام دادند توقعات از تراکتور همانند نیم فصل اول بالاست می‌گوید: نیم فصل اول هم همین‌طور بود. با خریدهایی که انجام دادیم نقاط ضعفمان را پوشش دادیم و باید در نیم فصل دوم قابل قبول‌تر عمل کنیم. برای اینکه تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد نیاز به این مهره‌ها داشتیم و قطعا بازیکنانی که جذب شده‌اند می‌توانند کمک شایانی به تراکتورسازی بکنند.

ایران‌پوریان در پایان در مورد درگذشت همایون بهزادی افزود: جا دارد به نوبه خودم درگذشت همایون بهزادی را در ابتدا به خانواده ایشان و سپس به جامعه ورزش تسلیت بگویم.

دیدگاه‌ها