کد خبر : 1299219 | 05 بهمن 1394 ساعت 08:46 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار کریکت ایران و انگلیس در اردیبهشت 95

سرپرست انجمن کریکت گفت: طبق توافقات انجام شده قرار است اردیبهشت 95 تیمی از انگلیس به ایران بیاید و دو دیدار تدارکاتی با تیم منتخب کشورمان برگزار کند.

دیدار کریکت ایران و انگلیس در اردیبهشت 95
به گزارش "ورزش سه"، محمد حسن عالمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تعامل با مجامع جهانی و ارتباط بیشتر با کشورها یکی از اهداف مهم فدراسیون انجمن های ورزشی است و ما هم در همین راستا کارهای زیادی را انجام داده ایم. نتیجه یکی از این تعاملات خوب این است که قرار است در اردیبهشت 95 یک تیم باشگاهی از انگلیس به عنوان نماینده این کشور به ایران بیاید و دو دیدار تدارکاتی با تیم منتخب ایران داشته باشد.

وی در مورد شرکتش در اجلاس آسیایی و جهانی این رشته در دبی گفت: حضور در این کنفرانس بین المللی بسیار موثر و حیاتی بود و مسلما نتایج پر باری به همراه داشت. در این جلسه تقویم پیشنهادی انجمن کریکت ایران ارائه و مورد تایید قرار گرفت.

سرپرست انجمن کریکت با تاکید براینکه قرار شده فدراسیون جهانی کریکت به ایران کمک مالی کند گفت: طبق توافقات صورت گرفته قرار است برای رشد و توسعه کریکت در ایران مبلغی را کمک کنند که ما اطلاعات لازم در این زمینه را ارسال کرده ایم و منتظریم تا میزان این مبلغ و نحوه تخصیص آن را اعلام کنند. به هر صورت کمک مالی فدراسیون جهانی به ایران قطعی است ولی زمان آن مشخص نیست.

وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری این اجلاس دیدار و مذاکراتی با مسئولان و نمایندگان کشورهای آسیایی داشتیم که قطعا می تواند در جهت کمک به تقویت کریکت کشور کارساز باشد. از مسئولان فدراسیون آسیایی و جهانی هم دعوت کرده ایم تا به ایران بیایند.

عالمی گفت: در دیدار با آقای "اقبال" رییس کمیته توسعه کریکت کنفدراسیون آسیا از پاکستان تعامل خوبی برقرار کردیم و نیاز مبرم کریکت ایران به تجهیزات و وسایل این رشته را عنوان کردیم و قول داد که بزودی این خواسته انجمن ایران را عملی خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین در دیداری که با رییس فدراسیون مالزی داشتم قرار شد تیمهای آقایان و بانوان خودمان را برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی به مالزی اعزام کنیم.


دیدگاه‌ها