کد خبر : 1299822 | 07 بهمن 1394 ساعت 14:00 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی ها زحمت کشیدن تا داربی مازندران در کمال آرامش برگزار شود

ماجدی: امیدوارم فساد در فوتبال ریشه کن شود

سرپرست تیم خونه به خونه بابل در خصوص پیروزی با ارزش تیمش در دیدار داربی گونه استان مازندران گفت: خیلی ها برای این بازی به صورت شبانه روزی تلاش کردند و زحمت کشیدند تا این بازی در کمال صحت و سلامت و آرامش برگزار شود.

ماجدی: امیدوارم فساد در فوتبال ریشه کن شود
به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی با بیان این مطلب اظهار داشت: نیروی انتظامی، یگان ویژه، مسئولین هیات فوتبال و همه عواملی که در برگزاری این مسابقه نقش داشتند، تلاش های زیادی انجام دادند. خیلی خوشحالم که این بازی حاشیه نداشت و شاهد یک فوتبال خوب و زیبا و سالم از دو تیم بودیم. انصافا هواداران تیم خونه به خونه نیز تنها از تیم خودشان حمایت کردند و کوچکترین اهانتی به تیم حریف نداشتند.در این بازی هم پیروزی حق تیم ما بود که خوشبختانه به آن رسیدیم.

وی افزود: هواداران خونه به خونه برای بازی با پارسه با ٢٥ دستگاه اتوبوس به تهران میایند.

سرپرست سابق تیم استقلال در خصوص ورود کمیسیون اصل نود به فساد در فوتبال گفت: امیدوارم که اینبار شاهد یک اقدام عملی باشیم و مثل دفعات گذشته فساد در فوتبال تنها یک نمایش و شعار نباشد. واقعا امیدوارم که مسئولین یکبار به صورت جدی به این بحث ورود کرده و یکبار برای همیشه فساد در فوتبال را ریشه کن کنند. امیدوارم که عمر ما قد بدهد و بتوانیم فوتبال پاک را به چشم خودمان ببینیم.

دیدگاه‌ها