کد خبر : 1301834 | 15 بهمن 1394 ساعت 11:15 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر

رویارویی جذاب ایرانی‌ها با کارگردانی ژاوی

رقابت های لیگ ستارگان قطر از امشب در حالی وارد هفته هفدهم خود می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها شاهد رویارویی ستاره های ایرانی خواهیم بود.

رویارویی جذاب ایرانی‌ها با کارگردانی ژاوی
به گزارش "ورزش سه"، امروز ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه میزبان دو تیم بحران زده السد و الاهلی خواهد بود، مصافی حساس و سرنوشت ساز که به شدت مورد توجه رسانه ها و محافل فوتبالی قطر قرار دارد. دو تیم که از ستاره های ایرانی و سرشناسی در ترکیب خود سود می برند بعد از هفته ها ناکامی برابر هم قرار می گیرند به این امید که با سه امتیاز حاصب از آن تا حدودی به آرامش برسند و به وضعیت خود در جدول سرو سامان بدهند.

1089966

السد به تازگی مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایرانی را به خدمت گرفته تا ضعف های دفاعی اش را به حداقل برساند امروز برای اولین بار از این خرید در ترکیب سود خواهد برد تا این بازیکن جوان تجربه حضور در کنار ستاره ای همچون ژاوی هرناندز را به کارنامه افتخاراتش اضافه کند. الاهلی هم بعد از برکناری زلاتکو کرانچار با یوسف آدم مربی موقت خود دل به دو ایرانی اش بسته تا بلکه با درخشش جباری و منتظری نوار ناکامی هایش را پاره کند.

مصاف جباری با ژاوی به عنوان دو تن از هافبک های پاسور و طراح برتر لیگ قطر می تواند سرنوشت بازی امشب را رقم بزند .دو بازیکنی که بدجوری مورد توجه رسانه ها و روزنامه های قطری هم قرار دارند و در آمارهای کلی نیم فصل نخست لیگ قطر هم از جانب فدراسیون فوتبال این کشور به عنوان دو پاسور برتر معرفی شدند.

1089967

نکته جالب این که روزنامه های معتبر قطر از جمله الرایه ، الوطن و ... روجلد خود را اختصاص به این بازی داده و هر یک با تیترهای جالب توجه به حواشی این جنگ حیثیتی پرداختند که روزنامه الرایه با چاپ تصویر مجتبی جباری در بازی رفت دو تیم از او به عنوان بازیکن کلیدی الاهلی نام برد.
برنامه شب اول هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر
پنجشنبه 15/11/94
ورزشگاه جاسم بن حمد
16:30؛ الجیش – الخریطیات
19:15؛ السد - الاهلی

دیدگاه‌ها