کد خبر : 1301913 | 15 بهمن 1394 ساعت 18:47 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای سخت ملی پوشان خندان 98(عکس)

دو ملی پوش 1998 که حالا در کسوت مربیگری مشغول فعالیت در ملوان انزلی و نفت تهران هستند شرایط خوبی با تیم‌هایشان سپری نمی‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی که از هفته دوم لیگ برتر هدایت ملوان انزلی را در دست گرفت بعد از پیروزی و شروع خوب مقابل استقلال اهواز به مرور زمان تیمش سیر نزولی طی کرد تا جایی که او در  8 بازی اخیر هنوز رنگ پیروزی ندیده و تنها 4 امتیاز کسب کرده است.

ملوان که روز گذشته برابر نفت تهران مساوی کرد در حال حاضر 20 امتیازی و در رده دوازدهم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی فولاد با اختلاف گل 6 برابر سپاهان یک پله سقوط می‌کند که اتفاقی غیر ممکن به نظر می‌رسد اما استیلی باید بداند در صورت تداوم این نتایج آن هم در دور برگشت که هیچ تیمی نمی‌خواهد امتیاز از دست دهد کار سختی برای بقا در لیگ خواهد داشت.

1090011

همچنین علیرضا منصوریان که تیمش به مساوی خارج از خانه با ملوان رسید نیز هفته گذشته برابر سیاه جامگان پایین جدولی شکست خورده بود تا همچنان تیمش در رده هشتم بماند و بر خلاف فصل گذشته نتواند نمایش خوبی در لیگ ارائه دهد.

البته باید اشاره کرد کمبود بازیکن و جدایی نفرات تاثیر گذار در نیم‌فصل از تیم‌های ملی پوشان 1998 نیز در نتایج آنها نقش داشته است.

دیدگاه‌ها