کد خبر : 1302195 | 17 بهمن 1394 ساعت 11:52 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

اصفهانیان:اسدی دفاع‌خوبی از منافع‌فوتبال داشت

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: دبیرکل فدراسیون فوتبال دفاع خوبی از منافع فوتبال ما در نشست قطر انجام داده بود.

اصفهانیان:اسدی دفاع‌خوبی از منافع‌فوتبال داشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فریدون اصفهانیان در مورد نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نشست خوبی بود و در این نشست علیرضا اسدی در خصوص جلساتی که در قطر با مسئولان کمیته مسابقات AFC با حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران و عربستان در خصوص وضعیت دیدارهای نمایندگان فوتبال دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، گزارشی به اعضای هیئت رئیسه ارائه کرد. با توجه به اینکه درخواست فدراسیون فوتبال امارات در خصوص برگزاری دیدار تیم‌های اماراتی با ایرانی در زمین بی‌طرف و همچنین برگزاری بازی‌های تیم‌های ملی ایران و عربستان در کشور ثالث رد شده و برای تعیین وضعیت بازی‌های تیم‌های ایرانی و عربستانی زمان خریداری شد، در مجموع اسدی دفاع خوبی از منافع فوتبال ما در آن نشست داشته است.


وی در پاسخ به این پرسش که اگر در تاریخ 25 اسفند کمیته مسابقات AFC رأی به برگزاری بازی‌های تیم‌های عربستانی و ایرانی در زمینی بی‌طرف بدهند در آن شرایط اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال چه موضعی خواهند گرفت، اظهار داشت: در نشست اخیر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال موضع اعضا این بود که با توجه به امنیتی که در کشور ما وجود دارد بازی‌های تیم‌های ایرانی و عربستانی باید در خاک ایران برگزار شود و اگر AFC  رأی به برگزاری بازی‌ها درزمینی بی‌طرف بدهد این فقط فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه آن نیستند که تصمیم‌گیرنده‌اند بلکه تصمیمی فرا ملی است که باید توسط نهادهای تصمیم‌گیرنده اتخاذ شود.


رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به ادعای سرمربی تیم ملوان مبنی بر اینکه در شش بازی است که اشتباهات داوری علیه تیمش بوده و مانده شکایتش را در این خصوص به کجا ببرد، گفت: با توجه به حساسیتی که دیدار تیم‌های ملوان و نفت به ویژه از نظر داوری برای ملوانی‌ها داشت از یک داور باتجربه خود برای قضاوت آن بازی یعنی احمد صالحی استفاده کردیم. ملوانی‌ها معترض هستند که در یک صحنه توپ به دست بازیکن نفت تهران خورد و داور باید پنالتی می‌گرفت. ما چون هنوز فیلم بازی را ندیدم نمی‌توانیم در خصوص آن اظهارنظر کنیم. در مورد بازی‌های قبلی که ملوانی‌ها به آن معترضند نیز باید بگویم هنوز هیچ‌گونه اعتراض رسمی در این خصوص به دست ما نرسیده است.

دیدگاه‌ها