کد خبر : 1302204 | 17 بهمن 1394 ساعت 12:10 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه هیات مدیره ملوان و حضور مازیار زارع

هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی روز پنج شنبه گذشته در دفتر شهردار بندرانزلی و با حضور اکثر اعضا تشکیل جلسه داد.

جلسه هیات مدیره ملوان و حضور مازیار زارع
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی، بعد از تساوی خانگی ملوان مقابل نفت تهران جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان در دفتر شهردار بندرانزلی به ریاست دکتر احمد دنیامالی برگزار شد و اعضای هیات مدیره در این جلسه مواردی همچون پیش نویس و گزارش حسابرسی باشگاه، پرداخت قسمتی از مطالبات به بازیکنان و کادر فنی و عوامل اجرایی و همچنین شرایط تیم ملوان در لیگ برتر بحث و تبادل نظر کردند.

مسعود رضاییان مدیر عامل باشگاه ملوان گزارشی درباره شرایط تیم بزرگسالان در لیگ برتر ، تیمهای پایه ای ملوان و همچنین تیم بانوان و شرایط اجرایی باشگاه به اعضای هیات مدیره ارایه کرد. همچنین در این جلسه اعضای هیات مدیره ترکیب جدید کمیته انضباطی، کمیته استیناف و کمیته نقل و انتقالات را برای فصل آینده مشخص کردند که به زودی از طریق مدیرعامل و سایت باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در اواسط جلسه مازیار زارع بازیکن با تجربه ملوان با حضور خود برای دقایقی گفتگویی صمیمانه و دوستانه با اعضای هیات مدیره باشگاه داشت تا در ادامه به همراه سایر بازیکنان باتجربه در ایجاد انسجام و همدلی بیشتر گام بردارند.

شایان ذکر است در این جلسه دکتر احمد دنیامالی، مهندس بدیعی فر، مهندس پور شعبان و امیر رضایی حداد به همراه مسعود رضاییان حضور داشتند.

دیدگاه‌ها