کد خبر : 1302212 | 17 بهمن 1394 ساعت 12:37 | 6.8K بازدید | 5 دیدگاه

پدیده‌ای که به تراکتور نمی‌بازد

پیش بازی تیم‌های تراکتورسازی و پدیده

دیدار تیم های تراکتوسازی و پدیده مشهد از هفته نوزدهم لیگ برتر در حالی برگزار می شود که بازی رفت این دو تیم در لیگ پانزدهم با یک گل به سود مشهدی ها به پایان رسید.

پیش بازی تیم‌های تراکتورسازی و پدیده
به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم های تراکتورسازی و پدیده از یک جهت یکی از جذابترین بازی های هفته نوزدهم خواهد بود و آن هم نتایجی است که پدیده ای ها را تبدیل به گربه سیاه تراکتور کرده است، آنها تاکنون در لیگ برتر در تبریزی ها نباخته اند و از این نظر برای خود رکوردی را دست و پا کرده اند، البته پیروزی پدیده ای ها در برابر این تیم تبریزی در بازی های جام حذفی نیز نشان می دهد که یاران مهاجری راه شکست دادن یاران قلعه نویی را خوب می دانند.

برتری مطلق از آن پدیده

پدیده که از زمان حضور خود در لیگ برتر (در لیگ چهاردهم) تاکنون سه بار با تراکتورسازی روبرو شده است، دو بار در مشهد و یک بار نیز در تبریز اما هر سه بازی به سود این تیم به پایان رسید.
آنها بازی رفت فصل گذشته را با نتیجه یک بر صفر در مشهد به سود خود به پایان رساندند. در بازی برگشت و در تبریز توانستند نتیجه بهتری را کسب کنند و تراکتورسازان را با نتیجه یه بر یک زمین گیر کردند، در بازی رفت لیگ پانزدهم نیز تاریخ برای پدیده تکرار شد و بازهم در مشهد آنها توانستند با یک گل حریف خود را از پیش رو بردارند.

6 گلزن برای 6 گل

در سه دیداری که این دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند بازیکن دو گله ای حضور نداشت و هر شش گل رد و بدل شده در بازی های این دو تیم توسط شش بازیکن و البته شش پدیده ای به ثمر رسید چرا که تنها گل تراکتورسازان را در بازی برگشت لیگ چهاردهم را نیز ایگور پراهیچ مدافع وقت پدیده وارد دروازه تیم خودی کرد.
میلان یوانوویچ در بازی رفت و رضا حقیقی(پنالتی)، بهادر نسیم اف و محمدرضا ناصحی در بازی برگشت لیگ چهاردهم و محسن یوسفی نیز در آخرین دقایق بازی رفت لیگ پانزدهم برای پدیده در دیار برابر تراکتورسازان گلزنی کردند.

دو نیمکت متفاوت

پدیده که پیش از شروع مسابقات لیگ پانزدهم مربیان فصل قبل خود را کنار گذاشته بود و رضا مهاجری را به عنوان نفر اول کادرفنی این تیم معرفی کرده بود تاکنون به این مربی وفادار مانده و در بازی های لیکگ پانزدهم تاکنون این مربی مسئولیت فنی مشهدی ها را برعهده داشت.
اما تراکتورسازان در این فصل دو سرمربی را در تیم خود دیدند، آنها در ابتدا و در ادامه بازی های فصل گذشته تونی اولیویرا را روی نیمکت خود می دیدنذ اما در هفته چهاردهم و پس از مدت ها کش و قوس بالاخره این مربی از جمع سرخ های تبریز کنار رفت تا یک بار دیگر امیر قلعه نویی در این تیم به کار گرفته شود.

در کمرکش جدول

تراکتورسازی و پدیده با اختلاف 6 امتیازی که با یکدیگر دارند در کمرکش جدول حضور دارند، تراکتورسازان پس از تساوی در بازی هفته هجدهم خود 27 امتیازی شدند و در رده هفتم جدول رده بندی جاگرفتند این در حالی است که سه امتیاز آخرین بازی پدیده ای ها آنها را در 21 امتیاز کرد تا شاگردان رضا مهاجری در رده یازدهم جدول قرار بگیرند.

بهترین گلزنان و تاثیرگذارترین ها

مهدی خیری از تیم پدید با 5 گل بهترین گلزن این تیم محسوب می شود، این بازیکن با گل های حساسی که برای تیمش به ثمر رسانده توانستند نام خود را به عنوان یکی از بازیکنان خطرناک این تیم مطرح کند، در کنار این بازی محسن یوسفی و حسین بادامکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پدیده محسوب می شود، محسن یوسفی با 4 گل و 3 پاس و بادامکی نیز با 1 گل و 3 پاس در پدیده لیگ پانزدهم می درخشند.
آلویز نانگ که در نیم فصل به جمع تراکتورسازان اضافه شد با 4 گلی که در دور رفت و با پیراهن نفتی ها به ثمر رساند گلزن ترین بازیکن حال حاضر این تیم است، اما سروش رفیعی و بختیار رحمانی نیز از تاثیرگذارترین بازیکنان تراکتور محسوب می شود، رفیعی دو بار گلزنی کرده و چهار پاس گل نیز ارسال کرده است و بختیار رحمانی نیز سه بار برای این تیم گلزنی کرده و یک بار نیز اقدام به ارسال پاس گل کرده است.

پدیده و تراکتور، پس از پیروزی و تساوی

در بازی پیش از این دیدار در هفته هجدهم پدیده، تیمی بود که توانست حریف خود را با شکست روبرو کند، آنها در مشهد با یک گل سایپا را از پیش رو برداشتند و در طرف مقابل تراکتورسازان دیدار قبلی خود را در شهرقدس تهران و در برابر راه آهن با تساوی بدون گل به پایان رساندند.

دیدگاه‌ها