کد خبر : 1302328 | 17 بهمن 1394 ساعت 18:53 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

توقف دورتموند در خانه هرتا

بروسیا دورتموند در دیداری خارج از خانه مقابل هرتابرلین به تساوی 0-0 رضایت داد.

توقف دورتموند در خانه هرتا
به گزارش "ورزش سه"، دورتموند برای ادامه روند قابل قبولش طی فصل جاری رقابت های بوندس لیگا این بار در دیداری خارج از خانه به مصاف هرتابرلین رفت اما در نهایت به یک امتیاز از این دیدار رضایت داد.
توماس توخل سرمربی دورتموند در این دیدار بار دیگر توانسته بود از مارکو رویس در ترکیب ثابت تیمش استفاده کند. رویس دیدار هفته گذشته دورتموند را به علت بیماری از دست داده بود.
اولین خطر جدی دیدار در دقیقه 7 توسط گوندوگان ایجاد شد. هافبک آلمانی دورتموند با ضربه ای از راه دور دروازه هرتا را تهدید کرد اما توپ او راهی به سمت چارچوب پیدا نکرد. در ادامه باز هم این بازیکنان دورتموند بودند که خطرساز ظاهر شدند. مارکو رویس روی پاس پیشچک می توانست گل نخست را وارد دروازه هرتا کند اما مدافعان این تیم در آخرین لحظات توپ ارسالی پیشچک را دفع کردند.
در ادامه نیمه اول باز هم این شاگردان توخل بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند. در دقیقه 33 هوملس می توانست روی کرنر ارسالی با ضربه سر دورتموند را پیش بیندازد اما ضربه او به خوبی توسط دروازه بان هرتا مهار شد.
ادامه نیمه اول نیز علی رغم تلاش دو تیم ثمری در پی نداشت تا دو تیم با نتیجه بدون گل راهی رختکن شوند.
نیمه دوم دیدار نیز با حملات دورتموندی ها آغاز شد. شاگردان توخل می توانستند روی دو صحنه پیاپی در دقیقه 48 و 50 دروازه هرتابرلین را باز کنند اما در هر دو صحنه مارکو رویس نتوانست پاس نهایی را از سمت چپ به خوبی برای مهاجمان دورتموند فراهم کند.
نحوه بازی هرتابرلین به گونه ای بود که به نظر می رسید آن ها به یک امتیاز راضی باشند اما شاگردان توخل سعی داشتند تا با حملات پر دامنه دروازه هرتا را باز کنند.
در دقیقه 60 روی حرکت سریع مخیتاریان دورتموند می توانست صاحب موقعیت مسلم گلزنی شود اما پاس در عمق هافبک ارمنستانی دورتموند به اوبامیانگ نرسید تا دروازه بان دورتموند با خروجی موفق توپ را جمع کند. 5 دقیقه بعد دورتموندی ها می توانستند روی پاس اوبامیانگ از سمت راست، دروازه هرتا را باز کنند اما این بار ضربه مخیتاریان با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
در ادامه دیدار نیز دورتموند با در اختیار داشتن توپ و میدان سعی در پیدا کردن راهی برای نفوذ به خط دفاعی هرتابرلین را داشت اما مدافعان این تیم در یکی از کم اشتباه ترین روزهای خود اجازه خود نمایی به مهاجمان سرعتی دورتموند را ندادند.
در نهایت تلاش دو تیم سرانجامی نداشت تا بازی با همان نتیجه بدون گل خاتمه یابد.

دیدگاه‌ها