کد خبر : 1302410 | 18 بهمن 1394 ساعت 08:56 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

تب داغ بسکتبال در پایتخت

هفته بیست و ششم لیگ برتر بسکتبال در حالی فردا دوشنبه برگزار می‌شود که تهران میزبان دیدارهای حساس خواهد بود.

تب داغ بسکتبال در پایتخت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، لیگ برتر بسکتبال هفته‌های پایانی خود در مرحله مقدماتی و دور سوم را سپری می‌کند و تیم‌های حاضر برای کسب رتبه بهتر در جدول با یکدیگر می‌جنگند.

بیست و پنجمین هفته از این لیگ در حالی فردا دوشنبه برگزار می‌شود که شاهد رقابت سنتی دو مربی خوب کشورمان یعنی مصطفی هاشمی و مهران شاهین‌طبع در تهران خواهیم بود. دانشگاه آزاد و پتروشیمی در دو بازی قبل هرکدام یک برد و یک باخت را در کارنامه دارند و براساس قرعه دانشگاه آزاد میزبان در این مسابقه خواهد بود.

پتروشیمی صدرنشین  در این فصل نتایج خوبی کسب کرده و به تازگی نیز بازیکن سنتر خود یعنی جلیل آکیندله را با برونو ساندوف عوض کرده است، اما در سوی دیگر میدان دانشگاه آزاد هفته گذشته بازی خانگی خود را به ثامن باخت و باید دیدار در خانه باز هم می تواند پتروشیمی را ببرد یا نتیجه دیگری رقم خواهد خورد؛ مسابقه‌ای که که سرپرست دانشگاه آزاد در مورد آن گفته است، برنده این بازی قهرمان لیگ خواهد شد!

شیمیدُر در دیگر بازی حساس هفته باید در سالن آزادی از نفت آبادان پذیرایی کند. تیم‌های دوم و سوم جدول هم هرکدام یک برد و یک باخت را مقابل یکدیگر ثبت کرده‌اند و این بازی رده بندی نهایی دو تیم برای پلی‌آف را مشخص خواهد کرد.

جدال ثامن و شهرداری اراک در نیمه دوم جدول هم شرایط خاصی دارد و هر دو تیم به برد در این مسابقه نیاز زیادی دارند. ثامنی‌ها در مرحله اول در مشهد به شهرداری باختند، اما در دور دوم در گرگان را در خانه‌اش بردند و در مرحله سوم نیز باید در زمین خودی به مصاف حریف‌شان بروند.

در دیگر بازی هفته شهرداری‌ها با یکدیگر بازی خواهند کرد. اراکی‌ها در این مسابقه میزبان شهرداری تبریز هستند.


برنامه بازی‌ها به شرح زیر است:

دانشگاه آزاد - پتروشیمی بندرامام 

شهرداری اراک - شهرداری تبریز 

ثامن مشهد - شهرداری گرگان 

شیمیدُر تهران - نفت آبادان

جدول رده بندی:

1- پتروشیمی بندرامام 40 امتیاز

2- شیمیدُر تهران امتیاز

3- نفت آبادان 38 امتیاز

4- دانشگاه آزاد 35 امتیاز

5- شهرداری اراک 35 امتیاز

6- شهرداری گرگان 34 امتیاز

7- ثامن مشهد 29 امتیاز

8- نیروی زمینی 26 امتیاز

9- شهرداری تبریز 25 امتیاز

دیدگاه‌ها