کد خبر : 1302741 | 19 بهمن 1394 ساعت 10:29 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران تشریف بیاورند

کوروشی: ثروت الجیش برایمان مهم نیست

دفاع وسط نفت‌تهران می‌گوید در دیدار با الجیش حساب و کتاب مالی و مقایسه امکانات را کنار می‌گذارند و فقط تمرکزشان روی گرفتن 3 امتیاز است.

سیامک کوروشی در مورد کسب تساوی مقابل ملوان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در بازی با ملوان شرایط زمین اجازه نمی‌داد خوب کار کنیم و نتوانستیم انتظاراتی که داشتند را برطرف کنیم و در نهایت یک امتیاز گرفتیم. نمی‌خواهم ضعیف صحبت کنم اما به نظر من بهتر از این بود که ببازیم، درست است که ما قبل از دیداربا الجیش نیاز به برد داشتیم و این موضوع برایمان خیلی مهم بود ولی نشد الان هم باید حواسمان به بازی با الجیش که خیلی مهم است باشد، حساب ویژه‌ای روی این دیدار باز کرده‌ایم. جا برای اشتباه کردن نداریم امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد، خیر باشد.

او در مورد تفاوت بین امکانات ما و تیم قطری و اینکه بازیکنان چقدر به این موضوع فکر می‌کنند ادامه داد: به هر حال تیم قطری امکاناتی دارد که ما اگر بخواهیم با امکانات خودمان مقایسه کنیم کار اشتباهی است زیرا همه می‌دانند که آنها خیلی جلوتر هستند اما وقتی بحث پرچم ایران وسط می‌آید، همه این‌ها فراموش می‌شود. ما فقط به فکر این هستیم که ببریم و به مرحله بعد صعود و دل مردم ایران را خوشحال کنیم.

هنگامی که از مدافع نفت‌تهران سوال شد با توجه به اینکه الجیش مهاجمان خطرناکی دارد، مدافعان نفت در روز بازی با آنها وظیفه سنگین‌تری دارند یا خیر پاسخ داد: الجیش کلا تیم خوبی است و بحث فورواردهایش در میان نیست، از گلر و خط دفاعیشان گرفته تا آن جلو بازیکنان بسیار باهوش و باتجربه‌ای دارند و بستن قراردادهای میلیاردی هم قطعا بی‌تاثیر نیست. بنابراین ما بازی سختی پیش رو داریم و فشار روی تیم ما بالاست البته برعکسش وجود دارد و قطعا فشار روی حریف هم هست. از طرفی بازی در زمین ماست ما باید قوی‌تر از لیگ برخورد کنیم. انجام حتی یک اشتباه می‌تواند برایمان گران تمام شود.

وی درباره اینکه پارسال هم دقیقا در پلی‌آف روبه‌روی این تیم بازی کردند می‌گوید: الجیش پارسال هم تیم خوبی بود و بازیکنان بسیار بزرگی داشت ولی ما بحث حساب و کتاب مالی را کنار می‌گذاریم و فقط و فقط به فکر پرچم ایران هستیم. همه بازیکنان ما ایرانی هستند، درست برعکس تیم الجیش که بازیکنانش خارجی هستند.

کوروشی در پایان از هواداران دعوت می‌کند که هواداران در حمایت از نفت پس فردا به استادیوم بیایند در این‌باره افزود: این بازی صحبت سر بازی نفت‌تهران است، بحث بازی نفت ایران و الجیش قطر است فقط از مردم می‌خواهم چه آبی، چه قرمز پرسپولیس و تراکتور می‌خواهم که در روز سه‌شنبه به استادیوم تشریف بیاورند تا ما با حمایت مردم این بازی را پشت سر بگذاریم و ان‎شاءالله اگر لیاقتش را داشته باشیم صعود کنیم.

دیدگاه‌ها