کد خبر : 1302762 | 19 بهمن 1394 ساعت 11:28 | 23.9K بازدید | 11 دیدگاه

تراکتور با خریدهایش خوشبخت نشد(عکس)

دو مهاجم گلزنی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی به جمع تراکتورسازان اضافه شدند تاکنون نتوانستند برای این تیم مثمرثمر واقع شوند و گلی به ثمر برسانند.

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک جنجالی‌ترین انتقال سال‌های اخیر فوتبال ایران که با هیاهوی بسیار  به جمع یاران قلعه‌نویی پیوست بعد از چند بازی هنوز نتوانسته برای این تیم گلزنی کند، علاوه بر شریفی، خرید دیگر تراکتوری ها در خط حمله نیز هنوز نتوانسته برای تیمش بازیکن مهمی باشد که با شم گلزنی خود باعث کسب امتیاز شود.

1090658

مهدی شریفی و آلویز نانگ  که جایگزین مهرداد بایرامی و حمزه یونس شدند هنوز نتوانستند مشکل گلزنی این تیم را برطرف کنند، مشکلی که قسمت اعظمی از ذهن امیرقلعه نویی را در ابتدای ورود به این تیم به خود درگیر کرده بود.

قلعه‌نویی پس از ورود به تبریز با جذب سه مهاجم گلزن که هرکدام در تیم‌های دیگر  موفق به نشان دادن قدرت گلزنی خود شده بودند قصد داشت خیال خود را از بابت خط حمله این تیم راحت کند، اتفاقی که تاکنون به‌هیچ‌وجه نیفتاد.

1090659

پیش از این فرزاد حاتمی (در ملوان)، مهدی شریفی (در سپاهان) و آلویز نانگ (در فولاد و تا حدودی نفت) نشان داده بودند مهاجمان فرصت‌طلبی هستند و می‌توانند باعث خوشبختی هر تیمی شوند، اتفاقی که تاکنون برای تبریزی‌ها نیفتاد، هرچند که حاتمی این روزها را در مصدومیت به سر می‌برد.

 

دیدگاه‌ها