کد خبر : 1302860 | 19 بهمن 1394 ساعت 16:11 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازی را فدای الجیش کرده ایم

حمدی‌نژاد: با غیرت قطری‌ها را می‌بریم

نفت‌تهران فردا در یک دیدار حساس به مصاف الجیش قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم.

حمدی‌نژاد: با غیرت قطری‌ها را می‌بریم
وحید حمدی‌نژاد در مورد اینکه از دو بازی لیگ یک امتیاز گرفتند به خبرنگار "ورزش سه" گفت: به نوعی این دو بازی فدای بازی با الجیش شد البته این موضوع کاملا ناخواسته بود زیرا تمرکز تمام بچه‌ها روی دیدار حساس با الجیش است و از آنجایی که تمرکز لازم را نداشتیم نتوانستیم برد کسب کنیم.

او در مورد دیدار فردا با الجیش قطر ادامه داد: در این هفته مدام حریف را آنالیز کردیم حتی سر میز ناهار هم علی آقا این تیم را برای ما آنالیز می‌کرد. به همین دلیل الان قشنگ می‌دانیم که آنها چگونه حمله می‌کنند و ما باید چگونه دفع کنیم و چگونه به برد برسیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد چه برنامه‌ای برای مهار ستاره‌های تیم حریف دارند پاسخ داد: به هر حال پارسال هم همین ستاره‌ها را داشتند و البته امسال یکی، دو بازیکن بزرگ دیگر هم گرفتند و مطمئن باشید اگر قرار بود طبق این آمار پارسال تیمی ببازد، این تیم نفت بود که باید می‌باخت. پس این اسم‌ها نیستند که در فوتبال بازی می‌کنند و غیرت بچه‌های نفت در این بین حرف اول را می‌زند.

وی در مورد تجربه‌ای که از بازی با الجیش در سال گذشته دارند گفت: خدا را شکر از سال گذشته تجارب خوبی کسب کرده‌ایم و مثل پارسال بی‌تجربه نیستیم. از لحاظ روحی روانی هم آماده هستیم و با انگیزه به مصاف الجیش می‌رویم.

حمدی‌نژاد‌ در پایان با دعوت از هواداران برای آمدن به استادیوم افزود: از هواداران استقلال، پرسپولیس، تراکتور، ملوان و هر تیم دیگری هوادار دارند می‌خواهم که بیایند و به تیم ما کمک کنند. زیرا ما نماینده ایران هستیم و با توجه به موضوع‌هایی که بین ایران و عربستان به وجود آمده این بازی حیثیتی نیز هست. از همگی می‌خواهم بیایند تیم ایران را تشویق کنند تا ما سربلند از بازی بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها