کد خبر : 1302905 | 19 بهمن 1394 ساعت 18:22 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

یوسفی: هوای تبریز وحشتناک بود

محسن یوسفی که در بازی رفت به تراکتورسازی گل زده بود در بازی دیروز نیز این کار را تکرار کرد.

یوسفی: هوای تبریز وحشتناک بود
یوسفی در مورد پیروزی مقابل تراکتورسازی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من که امسال به این تیم آمدم اما گویا سال قبل هم  پدیده 3 بار تراکتورسازی را شکست داده،  بازی خیلی سختی بود و تراکتوری‌ها هم می‌خواستند از شرایطی که در جدول هستند خارج شوند و 3 امتیاز را بگیرند اما ما بازی را خوب شروع کردیم. سعی در کنترل توپ داشتیم و اینکه کارهای دفاعی را به بهترین نحو انجام دهیم. در کارهای دفاعی هماهنگ بودیم و در ضدحملات هم به گل رسیدیم.

او در مورد گلی که دیروز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند ادامه داد: خدا را شکر هم در بازی رفت و هم بازی برگشت گل زدم البته شرایط زمین خیلی ناجور بود و ممکن بود در شش قدم هر اتفاقی بیافتد. واقعا کنترل توپ سخت شده بود ولی با تلاش توانستیم آن پنالتی را به ثمر برسانم.

این هافبک پدیده در مورد 5 گله شدن می‌گوید: مهم این است که اول بتوانم به تیمم کمک کنم و در ضمن اگر گلی می‌زنم تلاش تمام بچه‌هاست و قسمت این بودکه من گل بزنم. دو بازی را هم به خاطر مصدومیت از دست دادم که الان بازی می کردم شاید شرایطم در حال حاضر بهتر بود.

این بازیکن در مورد شرایط جوی که بین نیمه به وجود آمد می‌گوید: نیمه اول که تمام شد به رختکن رفتیم و نیمه دوم به زمین آمدیم دیدیم شرایط به نوعی است که نمی‌شود بازی کرد و فکر می‌کردیم بازی متوقف شود. داور هم دستور داد این بازی متوقف شود بنابراین 15، 20 دقیقه‌ای با تاخیر نیمه دوم را آغاز کردیم. شرایط هوا نیم ساعت وحشتناک بود و بعد از آن خوب شد.

یوسفی در پایان در مورد دیدار پیش رو با صبای قم افزود: ما در مشهد بازی داریم، صبا هم تیم خوبی است ولی در نیم فصل خودشان را تقویت کرده‌اند و هر دو تیم خوب هستند ولی ما روی این امتیاز خانگی حساب ویژه باز کرده‌ایم.

دیدگاه‌ها