کد خبر : 1302980 | 19 بهمن 1394 ساعت 23:16 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نگران مهار ستاره وستهام نیستم

سرمربی لیورپول تاکید می کند که هیچ برنامه ای برای یارگیری نفر به نفر با ستاره وستهام ندارد.

کلوپ: نگران مهار ستاره وستهام نیستم
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیداری تکراری از چارچوب دور چهارم رقابت های جام حذفی انگلیس، سه شنبه شب در لندن به مصاف وستهام خواهد رفت. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از این دیدار حساس پیرامون مسائل مختلفی از جمله برنامه تیمش برای مهار دیمیتری پایه، ستاره وستهام، به صحبت پرداخته است.

کلوپ گفت:" تیم مربی گری ما یک بار مقابل پایه در مارسی قرار گرفته است و من این بازیکن را از قبل می شناسم. با این حال ما بازیکنی نداریم که به طور مشخص مامور مهار پایه قرار دهیم و به او بگوییم که تا رختکن نیز به دنبال این بازیکن بدود. چیزهایی که من تاکنون در فوتبال یاد گرفته ام، می گوید که ما نباید صرفا برای مهار پایه راه حلی پیدا کنیم بلکه می توانیم از رسیدن توپ به او نیز جلوگیری کنیم. اگر او توپ را برای مدت زیادی در اختیار نداشته باشد، قطعا نمی تواند تاثیرگذاری زیادی در جریان بازی از خود نشان دهد."

کلوپ در ادامه از بازیابی سلامتی خود پس از پشت سر گذاشتن بیماری آپاندیس، صحبت کرده است:" احساس خوبی دارم. بسیاری از مردم با چنین مسئله ای در طول زندگیشان مواجه شده اند و من نیز مجددا به شرایط طبیعی بازگشته ام.  کاملا سالم هستم و حضورم در این نشست خبری نیز همین مسئله را بیان می کند."

دیدگاه‌ها