کد خبر : 1303076 | 20 بهمن 1394 ساعت 13:39 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ بسکتبال تحت تاثیر هواداران جنوبی (عکس)

بازی هفته لیگ بسکتبال با پیروزی پتروشیمی بندرامام به پایان رسید اما حضور تماشاگران جنوبی در تهران و شور آنها از روند بازی جذاب تر بود.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در یک روز سرد برفی مهمان دانشگاه آزاد در تهران بودند. طرفدارانی که خود را از مناطق مختلف ماهشهر با چند دستگاه اتوبوس به حکیمیه تهران رسانده بودند تا بازی پتروشمی مقابل دانشگاه آزاد را ببینند.

تشخیص هواداران جنوبی بسکتبال در همان نگاه نخست که وارد تالار دانشگاه آزاد واحد تهران شمال شدند زیاد سخت نبود. حضورجوانان جنوبی با سردادن اشعاری در حمایت از تیم با لهجه شیرین جنوبی و از مهمتر صدای سنج و دمام که فضای سالن را در بر گرفته بود. مدت ها بود بازی های تهرانی با سکوت همراه بود و این سکوت با تشویق های بی امان جنوبی ها شکست و لیگ بسکتبال در تهران رنگ تازه ای به خود گرفت.

دیروز بازی خوب بسکتبال دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام و شادی تماشاگران جنوبی در زمین بسکتبال واحد تهران شمال با جوانی که از فرط شادی ، دمپایی خود را در آن شلوغی گم کرده بود، دیدنی تر شد.

ساعت ها سفر تا تهران با برف و پیروزی و شادی بدون دمپایی هم خیلی ارزش دارد. قدر شادی با پای برهنه را باید دانست.

پتروشیمی با پیروزی 70 بر 63 مقابل حریف قدرتمند خود پاداش سفر طولانی طرفدارانش را داد تا لیگ از این به بعد جذاب تر دنبال شود.

1090903

1090904

دیدگاه‌ها