کد خبر : 1303190 | 20 بهمن 1394 ساعت 22:51 | 97.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورعلی گنجی و ژاوی پنالتی از دست دادند

ژاوی به تبریز نمی رود!

بازی تیم های السد قطر و الجزیره امارات در حالی که پس از 120 دقیقه به تساوی دو بر دو رسید، در ضربات پنالتی به سود حریف اماراتی پایان پذیرفت.

ژاوی به تبریز نمی رود!
به گزارش "ورزش سه"، این بازی در حالی از ساعت 19:45 دقیقه به میزبانی اماراتی ها آغاز شد که مرتضی پورعلی گنجی نیز از ابتدا در ترکیب ثابت السدی ها به میدان رفت. در دقیقه 22 ابتدا این السدی ها بودند که توانستند دروازه حریف را باز کنند، پس از آن و تا پیش از پایان نیمه اول یاران الجزیره نگذاشتند تیم شان دست خالی به رختکن برود و در دقیقه 45 دروازه السدی ها را باز کردند تا دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند.
اما در نیمه دوم بازهم این تیم میزبان بود که موفق شد گلزنی کند، الجزیره در دقیقه 65 با گشودن دروازه السد خود را از حریف پیش انداخت تا دو دقیقه مانده به پایان بازی خود برنده می دان می دانست اما در این دقیقه لحظات توفانی السدی ها آغاز شد و آنها توانستند به گل تساوی دست پیدا کنند، نکته جالب اینجا بود که ژاوی و یارانش در دقیقه 3+90 نیز به یک ضربه پنالتی دست پیدا کردند اما آن را از دست دادند تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود.
در دو وقت پانزده دقیقه ای اضافه نیز اتفاقی نیفتاد تا دیدار نماینده های قطر و امارات به ضیافت پنالتی ها کشیده شود و چه اتفاقی بدتر از اینکه همان پنالتی اول توسط بازیکن بزرگی همچون ژاوی از دست برود، در این قسمت دو تیم 6 ضربه پنالتی به سوی دروازه های یکدیگر نواختند و در نهایت این الجزیره بود که با کمتر از دست دادن پنالتی های خود به پیروزی رسید، آنهادو ضربه پنالتی و السدی ها نیز سه ضربه پنالتی از دست دادند که دومی آن توسط ملی پوش کشورمان، مرتضی پورعلی گنجی بود که با این پنالتی از دست رفته و کارت زردی که در دقیقه 44 دریافت کرد نشان داد شب خوبی را از سر نگذرانده است.
الجزیره با این پیروزی توانست در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در کنار تراکتورسازی تبریز قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها