کد خبر : 1303303 | 21 بهمن 1394 ساعت 15:26 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکوری: می‌توانیم قهرمان شویم

مدافع سایپا معتقد است هر 6 تیم بالای جدول می‌توانند قهرمان لیگ برتر شوند.

شکوری: می‌توانیم قهرمان شویم
به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری  در مورد وضعیت سایپا گفت: دو بازی ابتدایی دور برگشت لیگ را با پیروزی شروع کردیم اما متاسفانه در دو هفته اخیر شکست خوردیم و امتیازات خوبی از دست دادیم. برای بازی با سپاهان تمام تیم هم قسم شدند تا دوباره به برد دست پیدا کنیم. ما با یک برد جزء سه تیم بالای جدول می‌شویم و مدعی خواهیم شد. سایپا شانس مدعی شدن دارد و هنوز چیزی از دست نداده است.

او در مورد تغییر نفرات سایپا در نقل و انتقالات نیم‌فصل و تاثیر آن در شکست‌های این تیم ابراز کرد: مطمئنا جابه‌جایی بازیکن نیاز به زمان دارد و نمی‌شود از حالا برای سایپا قضاوت کرد. ما دو بازی را با نتیجه یک بر صفر باختیم که در بازی با استقلال خوزستان هم دقیقه 90 گل خوردیم. نتایج و عملکرد سایپا چند هفته دیگر بهتر خواهد شد و بازیکنانی که اضافه شدند با تیم هماهنگ می‌شوند. نکونام یکی از باتجربه‌ها و کاپیتان سابق تیم ملی بود که از جمع ما جدا شد اما به جای او آندرانیک کاپیتان فعلی تیم ملی است به سایپا آمد که امیدوارم کمک زیادی به تیم کند.

مدافع سایپا تصریح کرد: از این هفته تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه آسیا و حتی قهرمانی به کار می‌گیریم و 100 درصد می‌توانیم به این مهم برسیم. به نظر من هر 6-5 تیم بالای جدول مدعی قهرمانی هستند و نمی‌توان از حالا تنها یکی، دو تیم را نام برد چون بیشتر آنها هنوز مقابل هم بازی نکردند. مطمئنا هر تیمی هزینه و تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند قهرمان لیگ شود.

شکوری در خصوص بازی روز جمعه تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی با این تیم آن هم در اصفهان مطمئنا سخت است. آنها در سال‌های اخیر همواره نشان دادند تیم مدعی قهرمانی هستند و شرایط فعلی آنها در جدول نباید این باور را به ما بدهد که کار راحتی داریم. سپاهان آنقدر ساختاری قوی دارد که برای تمام بازی‌هایش برنامه‌ریزی کرده است. سپاهان جزء معدود تیم‌هایی است که ساختار خوبی دارند و با چند هفته نتیجه نگرفتن اتفاق خاصی برایشان نمی‌افتد. امیدوارم نمایش خوبی مقابل آنها داشته باشیم و بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها