کد خبر : 1303591 | 23 بهمن 1394 ساعت 10:16 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

فان‌خال: امیدوارم جوان‌گرایی ام موفقیت آمیز باشد

لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که به تلاش‌هایش در راستای پیشرفت یونایتد افتخار می‌کند.

فان‌خال: امیدوارم جوان‌گرایی ام موفقیت آمیز باشد
به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فان‌خال با یونایتد در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و تیم او در حال حاضر 6 امتیاز با تیم چهارم جدول و کسب سهمیه فاصله دارد. شایعه حضور مورینیو در صورت عدم کسب سهمیه به صورت جدی شنیده می‌شود ولی فان‌خال عنوان کرد که از تلاش‌هایش در یونایتد و معرفی بازیکنان جوان به این تیم خوشحال است و به آنها افتخار می‌کند.
او گفت:"خیلی مهم است که همیشه از بازیکنانی استفاده کنید که خودتان پرورش داده اید. هم در فرهنگ منچستریونایتد و هم در سبک منچستریونایتد. خیلی مهم است ولی من ریسک‌هایی انجام داده ام تا بازیکنان جوان را به تیم اضافه کنم زیرا وقتی مصدومیت دارید، مشکل دارید. ولی حالا به لینگارد، بورتویک-جکسون، مارسیال و دیپای بازی داده ام و آنها خیلی جوان هستند.
شما ژاوی و اینیستا را برای مثال دیده اید. من به آنها برای اولین بار در بارسا بازی دادم. همینطور تیاگو موتا ولی آنها نیز باید تلاششان را انجام دهند. ولی وقتی از تیم بروم، دیگر نمی‌توانم کاری برایشان انجام دهم. آنها باید خودشان مسیرشان را پیدا کنند. امیدوارم مردم در آینده به این دوره نگاه کنند و از سیاست استفاده از بازیکنان جوان تقدیر کنند."

دیدگاه‌ها