کد خبر : 1303750 | 23 بهمن 1394 ساعت 19:37 | 54.6K بازدید | 0 دیدگاه

امسال یک رتبه خوب در جدول به دست می آوریم

رضائیان: باید سرمان پایین باشد

مدافع پرسپولیس حاضر است قرارداد او را کم کنند تا هواداران به ورزشگاه بیایند.

رضائیان: باید سرمان پایین باشد
به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، رامین رضائیان در ابتدای صحبتش گفت: سعی می کنیم بازی به بازی بهتر بشویم. دست تماشاگرانی که در سرما به استادیوم می‌آیند می بوسم.

او درباره پیروزی مقابل فولاد و حضور در رتبه سوم جدول گفت: امیدوارم بتوانیم به روند خوبمان در بالای جدول ادامه دهیم. باید همین طور سرمان را پایین بیاندازیم تا بتوانیم یک رتبه خوب بدست بیاوریم و دل هوادارانمان را بعد از مدت شاد کنیم. در نیم‌فصل اول بخت با ما یار نبود. متاسفانه خیلی موقعیت از دست می‌دهیم و اگر موقعیت‌هایمان را استفاده کنیم خیلی موفق‌تر خواهیم بود. من هرگز از قهرمانی حرف نمی‌زنم اما مطمئنا امسال یک رتبه خوب در جدول به دست می آوریم.

رضائیان درباره حضور فوق العاده تماشاگران قرمزپوش در آزادی گفت: من خودم بارها گفته‌ام که تماشاگران باید به استادیوم بیایند. حاضرم از قراردادم کم بشود تا هواداران به ورزشگاه بیایند. دست مدیران باشگاه درد نکند که چنین امکانی برای هواداران ایجاد کردند.

واکنش رضائیان درباره شایعه دوپینگ هم این بود که: دوپینگ من هواداران هستند و خیلی خوشحالم که آنها به استادیوم می‌آیند تا بتوانیم بازی‌هایمان را ببریم.

دیدگاه‌ها