کد خبر : 1303832 | 24 بهمن 1394 ساعت 08:53 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز راه قهرمانی در والیبال

دور حذفی لیگ برتر والیبال از عصر روز یکشنبه آغاز می شود و 8 تیم برتر برای کسب قهرمانی وارد دوره جدید از مسابقات می شوند.

آغاز راه قهرمانی در والیبال
به گزارش "ورزش سه"، دور رفت اولین مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از عصر یکشنبه آغاز می شود و 8 تیم برتر رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. در این دور از مسابقات تیمی که بتواند 2 بازی از 3 بازی را برنده شود به نیمه نهایی راه پیدا می کند و یک قدم به فینال نزدیک تر می شود. به همین دلیل حساسیت لیگ یک سطح بالاتر می رود چرا که تکلیف تیم های برتر مشخص تر می شود و مسابقات شکل حذفی به خود می گیرد.

* بانک سرمایه تیم اول جدول رده بندی لیگ در پایان دور مقدماتی رو در روی آرمان اردکان، شگفتی ساز لیگ 94 قرار می گیرد. مصطفی کارخانه از دیدارهایی این چنینی خاطره خوبی ندارد و در لیگ 92 در حالیکه با باریج اسانس صدرنشین بود به تیم هشتم، شهرداری ارومیه نتیجه را واگذار کرد.

* محمد ترکاشوند و پیمان اکبری دوستان قدیمی حالا در کسوت سرمربیگیری پلی آف را برگزار خواهند کرد جایی که پیکان و متین ورامین یکی حذف خواهد شد. بازی این دو تیم همیشه جذاب بوده است و پیکان اصلا بازی آسانی را نخواهد داشت.

* سایپا و شهرداری ارومیه ای دیداری کاملا آذری را برگزار می کنند جایی که ناصر شهنازی به شهر خودش باز خواهد گشت. بازی در سالن غدیر برای هیچ تیمی آسان نیست و آخرین بازی که شهرداری ارومیه میزبان آن بود تماشاگران اوج شور را نشان دادند.

* نزدیک ترین بازی بین شهرداری تبریز و ثامن الحجج انجام می شود، جایی که هر یک اگر به مرحله بعد راه پیدا کنند دست به کار بزرگی زده اند، البته تبریزی ها سال گذشته تجربه این صعود را داشتند.

بازی های دور اول پلی آف:
تهران، ساعت 15: خانه والیبال
بانک سرمایه – آرمان ورزش اردکان
داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: مرتضی علایی و ناظر: اسماعیل صباغ

تهران، ساعت 17: خانه والیبال
پیکان تهران – متین صالحین ورامین
داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: بهروز جعفری و ناظر: محمد حسن خوشدل

مشهد، ساعت 17: سالن مهران
خراسان رضوی – شهرداری تبریز
داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: میثم پارسه و ناظر: شهباز صدری

ارومیه، ساعت 17: سالن غدیر
شهرداری ارومیه – سایپای تهران
داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: مهرداد شوشتری و ناظر: محمود حداد

دیدگاه‌ها