کد خبر : 1303852 | 24 بهمن 1394 ساعت 10:56 | 24.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت العربی به مربع قهرمانی با نکونام(عکس)

هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر با یک برد شیرین دیگر برای العربی توام شد که باز هم درخشش ایرانی ها به داد مربی مشهور این تیم رسید.

به گزارش "ورزش سه"، العربی که کاپیتان ایرانی خود اشکان دژاگه را در ترکیب نداشت با حضور جواد نکونام به مصاف لخویا مدافع عنوان قهرمانی رفت و موفق شد با یک گل دومین برد متوالی خود رد دور برگشت را جشن بگیرد. نتیجه ای که بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های امروز قطر داشت و بیشتر جلد روزنامه های ورزشی را به خود اختصاص داد.

1091431

روزنامه های الوطن، الرایه، الشرق و .. امروز حاشیه های این مصاف حساس را پوشش داده و با تیترهایی مبنی بر دومین برد برای بازگشت به مربع قهرمانی، قهرمان باز هم زانو زد و ... به تمجید از نمایش شاگردان جان فرانکو زولا پرداختند. نکته جالب توجه این که نکونام با ساختن تک گل بازی از جمله ستاره های العربی بود که مورد توجه قرار گرفت و در بین بازیکنان تیم بیشترین نمره را از کارشناسان و رسانه های قطری گرفت تا باز هم شاهد حضور او در تیم منتخب هفته قطر باشیم.

1091432

کاپیتان سابق ایران که در آخرین مصاحبه زولا با تعریف و تمجیدهای زیادی از سوی این مربی ایتالیایی مواجه شده بود مقابل لخویا بار دیگر ارزش هایش را به رخ کشید تا مرد اول میانه میدان العربی نام بگیرد. با پاس زیبای این بازیکن بود که تک گل بازی در دقیقه 35 توسط یار تعویضی العربی وارد دروازه لخویا شد تا مدافع عنوان قهرمانی با از دست دادن جایگاه دومی در جدول زمینه بازگشت شاگردان زولا به مربع قهرمانی را فراهم کند.

1091433

دیدگاه‌ها