کد خبر : 1304016 | 24 بهمن 1394 ساعت 18:30 | 67.2K بازدید | 12 دیدگاه

اسدی و دوستانش از حضور من ناراحت هستند

اتهام‌سنگین کی‌روش به سرپرست‌سابق تیم‌ملی

سرمربی تیم ملی می‌گوید مطمئناً ما حرف‌های زیادی داریم که در مورد ترابیان می‌توانیم مطرح کنیم مانند پولی که در سفر اندونزی ناپدید شد، پولی که متعلق به تیم بود و برای بازیکنان بود اما در زمان ایشان ناپدید شد.

اتهام‌سنگین کی‌روش به سرپرست‌سابق تیم‌ملی
به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد، کارلوس کی روش در میان خبرنگاران درباره عدم حضور وی در جلسه با دبیر کل فیفا اظهارنظر کرد، او در این مصاحبه درباره استعفای خود نیز سخن گفت:

سفر اینفانتینیو به ایران فرصتی بود که از دست رفت
متأسفانه اتفاقاتی پیش‌آمده و دیدن این اتفاقات بسیار ناراحت‌کننده است، واقعیت این است که سفر آقای اینفانتینیو به ایران افتخار بسیار بزرگ و فرصت مناسبی برای فوتبال ایران بود، ولی متأسفانه این را باید اینجا بگویم که بسیار ناراحت‌کننده است که این فرصت از دست رفت چراکه افراد واقعی فوتبال ایران همانند آقایان علی دایی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، علی‌رضا منصوریان، یحیی گل محمدی، امیر قلعه‌نویی و بزرگان فوتبال ایران هیچ‌یک دعوت نشده بودند تا در این جلسه حضورداشته باشند.

من در جلسه‌ای دعوت نشده بودم
برای من هیچ مشکلی نیست، همین‌جا به‌صراحت می‌گویم که برای حضور در این جلسات دعوت نشده بودم من مشکلی ندارم اما به‌هرحال آقای کفاشیان من را دعوت نکرده بودند.

ترابیان را به چالش فرامی‌خوانم
وی در رابطه با صحبت‌های مطرح‌شده مبنی بر شروط خود برای حضور در این جلسه گفت: آقای ترابیان همیشه این مطالب را مطرح می‌کنند، من چند ماه پیش به ایشان تذکر داده بودم که حتی در رویاهای خود نیز اسم من را به زبان نیاورد. متأسفانه آقای ترابیان این بار هم پای خود را فراتر از خط قرمز گذاشت، متأسفانه ایشان همیشه تهدید می‌کنند که به خاطر منافع ملی یکسری صحبت‌ها را مطرح نمی‌کنند اما اکنون من ایشان را به چالش می‌کشم و از او خواهش می‌کنم تا یک‌بار هم که شده بیایند و اگر حرفی دارند بیان کنند.

پول تیم ملی در زمان ترابیان ناپدید شد
مطمئناً ما حرف‌های زیادی داریم که در مورد ایشان می‌توانیم مطرح کنیم مانند پولی که در سفر اندونزی ناپدید شد، پولی که متعلق به تیم بود و برای بازیکنان بود اما در زمان ایشان ناپدید شد، پولی که باید با آن برای بازیکنان کفش می‌خریدیم، در زمان پیوستن اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد به تیم ملی این آقای ترابیان بود که همیشه سنگ‌اندازی می‌کرد و باعث ایجاد مشکل می‌شد. من از همین‌جا از ایشان می‌خواهم اگر صحبتی دارند بیایند و بگویند.

استعفا می‌دهم تا کفاشیان مشکل نداشته باشد
آقای کفاشیان در حرف‌هایشان گفته‌اند که برخورد بسیار جدی با آقای پیروانی خواهند داشت، امیدوارم در آن جلسه من هم حضورداشته باشم، من همین‌جا اعلام می‌کنم فردا برگه استعفای خود را تحویل کفاشیان می‌دهم، استعفایی که تاریخ آن 30 آوریل( 10 اردیبهشت‌ماه) و مصادف با انتخابات فدراسیون فوتبال خواهد بود. با حضور من کفاشیان مشکل بزرگی دارد، اگر من را نگه دارد آقای اسدی و دوستان و گروه ایشان، ناراحت هستند از حضور من، اگر هم بخواهند من را نگه ندارند گروه دیگری ناراحت خواهد بود، درعین‌حال حضور من در ایران برای آقای کفاشیان مشکل‌ساز خواهد بود، به‌هرحال من با این استعفا به ایشان اجازه می‌دهم تا این مسئله را مدیریت کند.

استعفای من تنها کمک من به فوتبال است
من و آقای پیروانی توافق کردیم تا زمان انتخابات فدراسیون فوتبال به وظایف خود پایبند باشیم، ولی یک‌بار برای همیشه برای جاری کردن صلح و جاری کردن فضای آرامش فردا نامه استعفای خودم را به تاریخ روز انتخابات فدراسیون فوتبال تحویل کفاشیان می‌دهم. نمی‌خواهم با نگه‌داشتن من، ایشان با آقایان اسدی و ترابیان و گروهشان مشکلی پیدا کند و با نگه نداشتن من هم، مردم ناراحت می‌شوند بنابراین تنها کاری که الان برای فوتبال ایران می‌توانم بکنم این است که استعفا دهم.

دیدگاه‌ها