کد خبر : 1304084 | 24 بهمن 1394 ساعت 23:23 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

فردیناند:

فرگوسن‌معتقدبودموریسون‌ازگیگزهم‌بهتراست

مدافع سابق منچستریونایتد نظر خود را پیرامون بهترین بازیکن جوان این تیم در آکادمی باشگاه طی سال های گذشته بیان کرده است.

فرگوسن‌معتقدبودموریسون‌ازگیگزهم‌بهتراست
به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، مدافع میانی سابق منچستریونایتد، معتقد است که راول موریسون، هافبک فعلی باشگاه لاتزیو، بهترین بازیکن جوان منچستریونایتد در آکادمی این باشگاه طی سال های گذشته بوده است.

فردیناند پیرامون این مسئله گفت:" موریسون بهترین بازیکن آکادمی منچستریونایتد بود. سر آلکس از ما خواست تا بازی این جوان را از نزدیک ببینیم. من و وازا(وین رونی) به محل تمرین رفتیم و بازی تیم 15 یا 16 ساله ها در جریان بود. فرگوسن معتقد بود که موریسون بهترین بازیکن جوانی است که تا آن زمان دیده است. او حتی موریسون را از گیگز هم بهتر می دانست و می گفت که این بچه دقیقا همان طوری بازی می کند، که می خواهد.  در سن 15،16 یا 17 سالگی پول پوگبا یا عدنان یانوزای تلاش می کردند تا با تماشای بازی موریسون، از او الگو بگیرند."

با این حال موریسون هیچ گاه نتوانست پیشرفت خود را سرعت دهد. هافبک سابق یونایتد، اکنون در لاتزیو به سر می برد و در مجموع تنها 53 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. فردیناند معتقد است که اطرافیان موریسون، در افت او بی تاثیر نبوده اند:" حیف است که افراد مناسبی اطراف موریسون حضور ندارند. با این حال من همیشه آماده هستم تا به او برای پیشرفت مجدد کمک کنم."

دیدگاه‌ها