کد خبر : 1304348 | 25 بهمن 1394 ساعت 21:59 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

مقایسه استقلال قلعه‌نویی و مظلومی (آمار)

پرویز از امیر عقب افتاد!

پرویز مظلومی با قبول شکست برابر نفت تهران نتوانست آمار امتیازی‌اش در مقایسه با تیم امیر قلعه‌نویی تا هفته بیستم فصل گذشته لیگ برتر را برابر کند.

پرویز از امیر عقب افتاد!
به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران تا هفته بیستم فصل 94-93 با 11 پیروزی، 4 تساوی و 5 شکست با 37 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به نفت تهران در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار داشت که هدایت این تیم بر عهده امیر قلعه‌نویی بود.

با سرمربیگری پرویز مظلومی در استقلال نیز این تیم تا هفته بیستم در جایگاه دوم قرار دارد با این تفاوت که آنها یک امتیاز کمتر نسبت به سال گذشته کسب کردند. استقلال مظلومی تاکنون 9 پیروزی، 9 تساوی و 2 شکست داشته که آنها را با 36 امتیاز همانند فصل گذشته در فاصله یک امتیازی صدرنشین لیگ که استقلال خوزستان می‌باشد قرار داده است.

استقلال امیر قلعه‌نویی تا هفته بیستم لیگ چهاردهم 33 گل به ثمر رسانده بود اما امسال خط حمله این تیم عملکرد ضعیف‌تری داشته و 29 گل وارد دروازه حریفانش کرده است.

اما تعداد گل‌های دریافتی استقلال قلعه‌نویی نسبت به تیم مظلومی بیشتر بوده است. آبی‌های فصل گذشته تا بیستمین بازی فصل 23 گل خورده داشتند اما این فصل 17 توپ از خط دروازه این تیم عبور کرده است که البته باید نقش ویژه سید مهدی رحمتی را نیز در این آمار خوب برای استقلال مظلومی موثر دانست.

دیدگاه‌ها