کد خبر : 1304365 | 25 بهمن 1394 ساعت 23:10 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو:پیروزی مقابل سیتی، بیشتر از 3امتیاز بود

سرمربی تاتنهام پس از پیروزی بزرگ در خانه منچسترسیتی، به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت.

پوچتینو:پیروزی مقابل سیتی، بیشتر از 3امتیاز بود
به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام با پیروزی بزرگ در اتحاد، توانست همچنان خودش را به عنوان مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی مطرح کند. مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، پس از این پیروزی در نشست خبری با خبرنگاران به گفت و گو پرداخت.

سرمربی تاتنهام گفت:" از عملکرد تیم فوق العاده خوشحال هستم. هدف ما پیروزی در این دیدار بود و به خوبی نیز به هدف خود رسیدیم. منچسترسیتی نیاز داشت تا نشان دهد برای پیروزی مبارزه می کند اما ما بسیار آرام بودیم. به خوبی بازی کردیم و در خط دفاعی نیز خوب کار کردیم. از لحاظ روحی همواره در طول بازی این آمادگی را داشتیم تا گلزنی کنیم و پیروز میدان باشیم. فوق العاده راضی و خوشحال هستم چرا که این پیروزی تنها کسب سه امتیاز نبود، بلکه ارزشی بیشتر از سه امتیاز داشت."

پوچتینو پیرامون ادامه راه تیمش در فصل جاری نیز گفت:" بسیار مهم است که تجربه های این چنینی را در ادامه راه نیز همراه خود داشته باشیم. باید گام به گام و بازی به بازی یپش رویم. من همواره تاکید داشته ام که باید به کار و تلاش خود ادامه دهیم و از لحاظ روحی، ذهنیت خود را همچنان قوی نگه داریم. بازی های زیادی باقی مانده و کورس قهرمانی در فصل جاری، بسیار متفاوت است. باید به حریفان خود احترام بگذاریم. حفظ آرامش بسیار اهمیت دارد، رویه ای که ما از آغاز فصل آن را به کار گرفته ایم."

سرمربی تاتنهام در خاتمه پیرامون صحنه جنجالی اعلام خطای هند پنالتی از رحیم استرلینگ، گفت:" صحنه را ندیدم چرا که از زاویه من، دیدن واضح آن صحنه فوق العاده دشوار بود."

دیدگاه‌ها