کد خبر : 1305599 | 30 بهمن 1394 ساعت 23:08 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی برابر سنت پائولی

پیروزی پرگل فرانکفورت به همراه حاج صفی

اف اس وی فرانکفورت در بازی هفته بیست و دوم خود توانست با نتیجه سه بر یک تیم رده چهارمی سنت پائولی را از پیش رو بردارد.

پیروزی پرگل فرانکفورت به همراه حاج صفی
به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم‌های فرانکفورت و سنت پائولی از بازی‌های هفته بیست و دوم بوندس لیگای دو از ساعت 21 آغاز شد، فرانکفورتی‌ها در این بازی مهمان بودند در حالی این بازی را آغاز کردند که مدافع ملی‌پوش ایرانی خود یعنی احسان حاج صفی را از ابتدا در ترکیب اصلی خود می‌دیدند، بازیکنی که در تمام طول بازی در میدان حاضر بود و بازی قابل قبولی را نیز از خود نشان داد.

پس از شروع بازی و در ابتدا این تیم میزبان بود که توانست دروازه حریفش را باز کند، سنت پائولی در دقیقه 10 اولین گل بازی و تنها گل خود را به ثمر رساند تا از این به بعد عرصه در دست تیم مهمان باشد، دقیقه‌ای پس‌ازاین گل، فرانکفورتی‌ها موفق شدند بازی را به‌تساوی بکشانند و پس‌ازآن با گل دقیقه 32 نیمه اول را به‌عنوان تیم به اتمام برسانند. در نیمه دوم نیز بازهم این تیم فرانکفورت بود که توانست به گل برسد، آن‌ها با فشار حملات خود باعث اشتباه مدافع حریف شدند تا در دقیقه 53 به‌اشتباه دروازه خود را باز کند و درنهایت حاج صفی به همراه یارانش تا پایان همین نتیجه حفظ کردند و سه امتیاز مهم را از تیم سوم جدول به دست آوردند.

فرانکفورت با این پیروزی توانست 26 امتیازی شود و بالاتر از تیم دوسلدورف در رده چهاردهم جدول رده بندی بوندس لیگای دو قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها