کد خبر : 1307113 | 07 اسفند 1394 ساعت 16:40 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی اتلتیکو مادرید

سیمئونه: بارسلونا 9 امتیاز از دست نخواهد داد

تساوی هفته گذشته اتلتیکو مقابل ویارئال باعث شد فاصله این تیم با بارسلونا در صدر جدول به 8 افزایش یابد تا امیدهای این تیم برای قهرمانی کمتر از گذشته شود.

سیمئونه: بارسلونا 9 امتیاز از دست نخواهد داد
به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو فردا در مقابل رئال نیز یک بازی بسیار دشوار پیش رو دارد و احتمال امتیاز از دست دادن این تیم نیز بالاست.
دیگو سیمئونه در نشست خبری دربی مادرید گفت:" برای من رئال مادرید نه یک دشمن که یک حریف مثل رقبای دیگر ماست؛ نه کمتر و نه بیشتر. تفاوت ما با این تیم در یک تک بازی مشخص نمی شود. احتمال پیشی گرفتن تیم هایی مثل رئال و بارسلونا در ماراتن لالیگا به دلیل بودجه بیشتری که در اختیار دارند همواره بیشتر است و آنجاست که تفاوت ها مشخص می شود."

دربی:" فاصله بین بازی ما با آیندهوون با بازی فردا اندک است با این وجود روی آلترناتیوهای خودمان تکیه کرده ایم تا بتوانیم جدال نزدیکی با رئال داشته باشیم. زمانمان اندک بوده ولی سعی کرده ایم در بهترین فرم خودمان را به این بازی برسانیم."

ضعف گلزنی اتلتیکو:" تنها کاری که می توانیم انجام دهیم اصرار و تلاش زیاد برای گلزنی است. امیدوارم هرچه زودتر به گل برسیم. مهاجمان روزهای خوب و بد دارند. در یک بازی از یک موقعیت به گل می رسید و در بازی دیگر ممکن است 5 فرصت گلزنی را نیز از دست بدهید."

شانس قهرمانی:" هنوز بازی های زیادی باقیمانده ولی صادقانه بگویم که بعید است بارسا 9 امتیاز از دست بدهد. با این شرایط، قهرمان شدن ما بسیار سخت و دشوار است."

دیدگاه‌ها